Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Synes den ser så flott ut. Men er den praktisk? Barnet kan vel ikke bruke den så lenge? Noen som har anbefalinger når det gjelder senger?
togutter-08og10 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har ikke erfaringer, men har hørt at barnet roer seg veldig i en slik. Vi har familievugge som vi får overta, ellers hadde jeg nok kjøpt leandervuggen..
Fornøyd med tøybleier Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 vugging hjelper barnet til å sove tror jeg, men en hvilken somhelst vugge duger jo Leander er utrolig fin da, men varer jo ikke lenge. Jeg fant en annen en i dag: http://www.filabel.dk/pi/Slyngevuggen__2880_215.aspx Den skal være riktigere for ryggen de 4 første mnd. Men prisen er vel like stiv som Leander. Jeg fant også en annen som jeg ikke finner nå. Like fin som Leander synes jeg men til 500 kroner uten oppheng... skal se om jeg finner den igjen.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Mums: legger du ut link hvis du finner vuggen? Så er du en knuppppppp...
Fornøyd med tøybleier Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Her fant jeg den: http://www.tecsor.no/catalog/product_info.php?cPath=45&products_id=167&osCsid=c395955bb9ec4a06d9f22790 Fair Trade og greier, men 500 var kun vugge uten madrass og det andre inni. Litt mer rustik enn Leander men veldig koselig
MurielAmanda Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Gå inn på finn.no og se etter brukt. Det gjorde jeg etter at jeg hadde kjøpt, så etter andre ting. Da kan du få den til halv pris i allefall.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Den var koselig. Å, har sååå lyst på vugge. Får godsnakke med barnefar;)
Fornøyd med tøybleier Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Hadde jeg ikke hatt min vugge som pappa lagde til meg da jeg ble født ville jeg kjøpt den fra PurNatur. Man kan ha kroker i taket flere steder og flytte ungen ettersom det passer også. Men jeg tror pappa blir veldig skuffet hvis jeg ikke bruker den han lagde for 30 år siden ;-) Og så sparer vi de pengene også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå