isprinsessan Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er i uke 27+4 og kjenner allerede at det er noe som kommer borti ribbena mine. Särlig når jeg sitter eller ligger på rygg. Akkurat som at jeg ikke får puste.... Kan ikke huske at det kom så tidlig med nr.1. Jeg er höy og slank så det er ikke liten plass heller. Hmmm noen som har det på samme måte?
lille er født:) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 ja, og jeg er 24+3. kjenner at det er trangt der når jeg sitter, som om det ikke er plass til både mage og pupper..så sparkes det opp mot ribbeina spesielt på høyre side. Men bare når jeg sitter. Jeg er også ganske høy, men kan jo hende man har kort rygg? aldri hørt at jeg har det men..
*Super*Mamman* Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er 27+6, og her sparker det masse mot ribbene. Har gjort det i flere uker allerede.. Har veldig høy livmor, og den rakk over navlen allerede i uke 15...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er 24 uker på vei, og istad på jobben fikk jeg noen spark mot ribbeina som gjorde at jeg skrek høyt=) Kan tro folk glana...he he
2SmåTroll Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Er i uke 24, og her sparker det mot ribena.
Sikkertforgammel Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Kjenner det om jeg sitter, men jeg er bare 160 høy og har litt kort rygg, sikkert derfor. =)
isprinsessan Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Å det er så godt med denne siden! Man slipper å bekymre seg over alt mulig, kan jo bare spörre dere. Takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå