Gå til innhold

Spark mot ribbena allerede???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27+4 og kjenner allerede at det er noe som kommer borti ribbena mine. Särlig når jeg sitter eller ligger på rygg. Akkurat som at jeg ikke får puste.... Kan ikke huske at det kom så tidlig med nr.1.

Jeg er höy og slank så det er ikke liten plass heller.

Hmmm noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, og jeg er 24+3. kjenner at det er trangt der når jeg sitter, som om det ikke er plass til både mage og pupper..så sparkes det opp mot ribbeina spesielt på høyre side. Men bare når jeg sitter. Jeg er også ganske høy, men kan jo hende man har kort rygg? aldri hørt at jeg har det men..

Skrevet

Jeg er 27+6, og her sparker det masse mot ribbene. Har gjort det i flere uker allerede.. Har veldig høy livmor, og den rakk over navlen allerede i uke 15...

Skrevet

Jeg er 24 uker på vei, og istad på jobben fikk jeg noen spark mot ribbeina som gjorde at jeg skrek høyt=)

Kan tro folk glana...he he

Skrevet

Er i uke 24, og her sparker det mot ribena.

Skrevet

Kjenner det om jeg sitter, men jeg er bare 160 høy og har litt kort rygg, sikkert derfor. =)

Skrevet

Å det er så godt med denne siden! Man slipper å bekymre seg over alt mulig, kan jo bare spörre dere.

Takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...