Honningmelon Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Syns Bergans blir litt dyr ettersom det ikke er ofte de bærer sekkene sine selv. Men, vet dere om noe lignende? Som ikke koster så mye? Og som er god for de¨å ha på ryggen de få gangene de skal bære selv? :-)
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Vi investerte i en Bergans sekk. Vi kjøpte en annen først, men denne var ikke god å bære og falt av. Lille ble kjempefrustert. De skal bruke sekkene sine mye etterhvert og Beragnssekken kan regueleres så den kan brukes i mange år. Det er i hvertfall viktig at du finner en sekk somhar tette feste av bærestroppene også bør de ha bryststropp og magebelte. I vår vhg anbefalte de egentlig bare Beragns og et merke til som var veldig likt.
Honningmelon Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Men, i vår bhg bærer de jo nesten aldri sekkene selv... eldste er nå 4 år, og har aldri hatt med sekken på tur. Kanskje jeg finner noen brukte?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Om den ikke skal brukes lenge av gangen, og ikke på tur med barnehagen kan du bruke hvilken som helst sekk synes jeg. Om det bare er snakk om noen minutter av gangen, altså. Hvis ikke tror jeg Åsnes har en litt rimeligere sekk enn Bergans sin.
My little girl_ Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Nå skulle jeg anbefale Bergans da, hehe...ellers veit jeg ikke..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Evt. kan du jo se på det som en investering da. 7-åringen her bruker fortsatt barnehagesekken (Åsnes) når det er uteskoledag på skolen. Den er lettere å bære og bedre for ryggen enn skolesekken
Honningmelon Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Okei, okei, så er Bergans bra da :-) Skal bare høre inne her om noen har noen pent brukte å selge, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå