Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.prinsene.blogspot.com

Har ikke såå god peiling på kosthold...Kommentarer eller tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ingen kommentar til selve opplegget ditt, bortsett fra at jeg synes det så mye ut...

Men jeg så det bildet som du omtalte som "lite flatterende". Og du ser da ikke ut som du trenger å slanke deg veldig mye. Synes du så helt fin ut jeg:)

Men uansett, lykke til med opplegget ditt.

Hilsen ei som også holder på, men har endel mer å ta av en deg, for å si det mildt. Men uansett, det er jo hvordan man føler det med seg selv som teller:)

Skrevet

Du bør få i deg mer proteiner og karbohydrater etter trening.

Råd om kosthold finner du sikkert på :

www.trening.no

www.trim.no

eller, den jeg syntes er best -

www.iform.no

Skrevet

Synes det så veldig ambisiøst ut, men klarer du det er du jo veldig flink:-)

Ang. kosten så ser det altfor lite ut, særlig hvis du ammer og skal trene så mye.

I verste fall kan kroppen din klamre seg til kiloene du vil ha av p.g.a. for lite kalori- fettinntak (riktig fett da selvfølgelig).

Tror jeg ville ha byttet ut havregrynene med 2 stk brødskiver grovbrød (vei brødskivene dine, de bør veie ca 30 g ) med sunt pålegg.

Spis litt mandler, fet fisk,avocado en halv ts lett-majones på pr halve brødskiva dersom du har veldig magert pålegg (f.eks. koktskinke o.l.).

Spis 3 frukt om dagen, drikk masse vann og spis nok:-)!!

Lykke til:-)

Skrevet

Lettpålegg anbefales vel egentlig ikke ved slanking, gå heller over til magert pålegg som kalkun, kokt skinke, bayonneskinke, bankekjøtt, pastrami og roastbiff.

Skrevet

Du kan fint spise lett-pålegg, og da mener jeg pålegg med redusert fett. IKKE med kunstige søtningsstoffer.

Leverpostei f.eks. skal du gå ned i vekt bør du gå for Go og mager varianten til Gilde.

Har man lyst på litt margarin på brødskiva er det bare fint og bruke lett-margarin der det er mindre av det farlige fettet.

Skrevet

Samboer drikker slike Whey jordbær proteiner..slike bokser...er det noe for meg? han bygger muskler da men..

Skrevet

Tenkte bare på at mini her får "vondt i maven" - griner mye om jeg ammer rett etter trening.

Mistenker at jeg får noe i melka under trening.

også er det veldig viktig med hvile mellom treninger slik at kroppen får henta seg inn igjen.

dessuten så må du huske at melka til ulrik ikke blir så innholdsrik om du slanker deg for mye mens du ammer. Jeg spiser MYE mer nå som jeg ammer og raser ned i vekt. veier 5 kg mindre nå enn da jeg ble gravid. Og spiser som en HEST :)

Synes det er veldig bra du setter fokus på trening og kosthold. Men litt heftig er min mening

hilsen trener to ganger i uka, og spiser for to ! he he

Skrevet

Hei, hvor har du sett de bokstøttene? Jeg er på jakt etter noen søte noen og de var ikke så værst:o)

Skrevet

Du spiser altfor lite til å trene så mye....

Særlig etter trening...

Du kommer til å spy av maten din etter 4 uker.... Kommer til å bli veldig lei.

Spis mer proteiner.... Kylling, kalkun, osv!!!!

Eks på mat d kan spise:

Frokost:

1 speltrundstykke, 2 grove knekkebrød, en skive brød, kornblandinger med juice, vann, kaffe eller te å drikke:)

Mellom Måltid(ca 2-3 timer etter frokost)

En frukt, eller noe grønnsaker.

Lunsj: (to timer etter mellom)

Kyllingsalat, kalkun på boks Mix en god salat, tunfisk, egg... Ja, her kan du lage mye.

Mellom: (2 timer etter lunsj)

Nøtter eller et knekkebrød.

Middag:

Masse sunt og godt.

Mye grønnsaker...

bra å spise proteiner, selvom vi kvinner mener at vi blir store muskeldamer... Det blir vi ikke. Tro meg... Jeg drikker proteinshake hver dag, og jeg er ikke noe stor muskeldame av den grunn.

mye muskler tilsvarer mer fettforbrenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Viktig å huske på.

Men du skal alltid spise godt etter trening.

Musklene dine trenger både karbo og prot. Musklene trenger energi...

Hvis ikke eder du med at du propper i deg snop eller noe annet søtt..

Ihvert fall spis mer!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan rekke all den treninga med med barn? jeg holder på og trene å gå ned i vekt har gådd ned 8 kilo, trener en halv time hver dag hjemme, har trenings ting hjemme, men rekker ikke mer en en halv time. j

jeg spiser mye mer enn deg.

jeg spsiset 2 brødskiver til frokost. 2 to til lunsj, 1 til mellom måltid, middag og to til kvelds. i tilegg tre frukter og tre melkeprodukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...