Elipepsi Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Nå gikk det opp for meg. Jeg er faktisk gravid!! Haha,så herlig, men samtidig, så innmari skremmende. Enda en unge, hvordan skal vi få til dette?! *gruglede seg* Herlighet, jeg er 10+5 i dag, har vært til legen for første gang, og jeg har ikke skjønt at jeg er gravid før jeg fikk med meg helsekortet for gravide hjem... Jaja, bra man blir realitetsorientert omsider
tesseliten Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer kjempe masse:) er 9+2, satt og så på Nanny hjelpen, herregud jeg gruer meg når jeg ser sånne program:)
Elipepsi Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Tusen, tusen takk, og i like måte Hehe, har du barn fra før du også? En hver kan få litt kalde føtter når man ser slike skrekkeksempler. Kjenner jeg blir svett jeg også, når jeg tenker på hvordan jeg skal få alt sammen til å "gå i hop". Men, mange har klart det før meg, så da må vel jeg/vi også greie det Har du vært til lege/jordmor?! Jeg måtte ha GU i dag, og jeg kan virkelig ikke noe for det, men det er det verste jeg gjør :S
tesseliten Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Første gang jeg er gravid:) så derfor er jeg sikkert enda mer nervøs.. hehe skal på UL i dag kl 1600, jeg gruer meg sååå fært:/ mulig det blir innvendig også.. uff...
Elipepsi Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Uff, skjønner du gruer deg, men det går fint. Det er ikke vondt! Hadde tidlig ul med min første, og det var ikke vondt i det hele tatt. Så klart det er litt ekkelt å måtte ligge sånn til spott og spe, men helsepersonellet er som regel veldig profesjonelle Du er heldig da, som får se nurket så tidlig Håper du greier å glede deg over å se nurket.. Masse lykke til i dag da
tesseliten Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk:) blir sikkert artig, bare håper de ikke sier noe jeg ikke vil høre:/
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Vi venter nr 3 og det er noen ganger jeg virkelig ikke skjønner at det går ann å være så "dumme" som oss hehe. Jeg vil nok greie å ta vare å 3 barn, men tror det skal bli tøft i starten. Begge mine er sjalu og jeg er for det meste alene. Venter du nr 3 du og?
Elipepsi Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, tanken har slått meg også, at vi rett og slett er "dumme" som våger oss på en til. Har bare en fra før jeg da, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få til å stele begge om morgenen for eksempel?! hehe.. Jaja, det blir vel ei ordning på det. Må sikkert få en rutine på det Hvilke kjønn har du fra før da?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jente som blir 7år før denne blir født og en gutt på snart 2. Ønsketenkning og følelse er jente denne gangen Kle de om morgenen og sånn går nok greit Værre når de krangler og slår seg vrange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå