Gå til innhold

Sjiraff - svikter du meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-eller henger du rundt her og sier ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Må bare kommentere at det er hyggelig å se nicket ditt igjen. Lenge siden vi var på bim... Ser av profilen din at du venter nr to. Jeg fikk jente nr to i mai 2007.

kakeåndsen som også het HelleDudena en stund på bim i 2005

Skrevet

I like måte, du :o) Har vel "vært her" hele veien, men av en eller annen grunn blir man liksom ikke like aktiv når det står 100% jobb på tapeten i tillegg til hus og barn og bil og alt det der..

Nå som det er permisjon, derimot.. hehe..

Vil vel kanskje tro man får nok å henge fingrene i med to små, men DET er jeg naivt uvitende om, enn så lenge..

Alt bra med dere?

Skrevet

*dult*

Føder du, nå liksom?!

Skrevet

Laffen står som "borte" på msn, ingen tegn på msn som sier at hun har dratt på føden...

Skrevet

Hmm.. Takk for info :o)

-men, altså.. Man kan da ikke bare være borte en hel daaag? hehe

Skrevet

Jeg bare henger her og sier ingenting :o)

(er sååååååå lei nå, og har vært ute og gått i flere timer i dag med en treåring i vogn, trodde jeg skulle dævve noen ganger, men nå har jammen alt av kynnere roet seg igjen :o/)

Skrevet

Godt å se deg, sier jeg bare :o)

Burde hatt deg på msn, så jeg hadde litt kontroll på hva du driver med..

Jeg tror nemlig heller ikke jeg kommer til å føde i natt, så det er fint om du "kniper" en dag til eller to..

I morra ville du ikke føde, ville du vel?

Skrevet

hehe.. blir her sikkert en uke til tipper jeg :o/

Skal til lege i morra så da skal han ringe ullevål for overtidskontroll.. Men den blir det vel ikke noe av før neste uke sikkert?!

I morra vil jeg ikke føde nei så du skal se at det er da det skjer..

Når var det du hadde termin?

Skrevet

termin, ja.. ukjent begrep.. -eller begrep av mange dimensjoner..

Menstermin var 17. februar.. UL-termin, den ordinære er 7. mars.. (JADA, 19 DAGER!!)

Skrevet

Oi, såpass ja... Hadde 16 dagers sprik da jeg var gravid med snuppa. Men da kom hun jo 6 dager etter min termin og 10 dager før UL.

Nå har jeg 14. og 15. så dårlig med sprik der.. Burde føde i morra for å følge min egen graviditetslegde.. hehe..

Og her verker det som pokker i ryggen, sikkert etter all gåingen i dag, men vet vel egentlig at det kommer til ¨verke til jeg våkner kl 02-03 i natt, da er alt borte og jeg blir deppa igjen.. hehe..

(og ikke vååååg å snik i køen her altså!!)

:o)

Skrevet

Sniker på tråden jeg;-) Husker deg fra BiM 2005. Så koselig at du venter nr 2! Men angående terminen din, tror du at ul-terminen stemmer? Jeg ble justert med 15 dager sist, og da babyen endelig kom så viste det seg at ul-termine var så langt på jordet som den kunne komme.

Skrevet

hehehe.. skal prøve å la være.. -men vi vet begge to at å knipe med pressrier ikke frister en plass..

Du får holde meg oppdatert, og ikke bli borte i timesvis av gangen.. Da blir jeg jo helt tullete i toppen..

Vi skal forresten IKKE føde 29., bare så du vet det :o)

Skrevet

Hehe.. nei det skal vi ikke :o)

Skal nok holde dere oppdaterte, tipper jeg blir hjemme en stund etter at ting starter :o)

Skrevet

Meg du mener? Du må ha bytta nick i så fall, for jeg trodde jeg hadde klisterhjerne.. hehe

Aner ikke hva som stemmer, jeg.. men jeg syns jo det er rart hvis jeg skulle hatt positiv test FØR eggløsning.. -men i disse legetider, kan visst alt forklares.. hehe

Blir spennende å se :o)

Skrevet

Hehe, et lite nickbytte som har vært på ferde ja:P

Håper legen/jordmoren du går til er meget obs på spriket. Ikke for å skremme deg, men morkaken sist var full av infarkter,gutten hadde et åpent sår i nakken fordi han hadde vært for lenge i fostervannet og legen sa at han skulle vært hentet ut lenge før.

Dette har jo gitt meg liten tro på ul-terminer og hvertfall når spriket blir såpass!

Skrevet

Jeg hadde heldigvis positiv test hos legen FØR ULtermin sier jeg skal ha hatt eggløsning..Skal til legen i morra.. Tror nok hun kommer til å finne på noe lurt.. -men ungen skal ut av seg selv.. hehe.. Ikke no' igangsettning her, nei! *grøss*

Du kunne godt sendt meg en pm og fortalt hvem som er bak nicket, altså.. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...