Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nøys i sta og det gjorde skikkelig vondt på høyre side, akkurat som noe fikk skikkelig tak, ganske langt ned. noen som har fått noe lignende?? ble nesten litt redd jeg, skal faktisk på UL i dag også så det passa litt dårlig med noe vondt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har opplevd akkurat det samme! må liksom stramme magen før nys eller hosting, ellers svir det noe skikkelig!! vet ikke hva det kommer av :o

Skrevet

Spørs om det er muskler/sener kanskje som får en strekk?

Jeg aner ikke selv,men lar meg tro at det er det.. Jeg har allergi og nyser rimelig mye hver dag.. hehe (travelt) men får da også mye sånne vondter... men siste UL for to dager siden viste at alt varbare bra inni der=)

Tror ikke dette er farlig..=)

Skrevet

Tusen takk for svar, jeg fikk skikkelig tak, og det gjorde vondt, og hvis jeg blåser ut magen mye nå så kjenner jeg det stikker i høyre side. er jo livrdd for å høre om jeg kanskje er gravid utenfor livmoren.. uff.. jeg klarer ikke å glede meg til den UL i dag:(

Skrevet

Skjønner godt du er nærvøs men tror nok at dette er som det skal=)

Vi har mange smerter/symptomer noen av oss.. hehe, jeg får av og til menssmerter/tak så jeg går i knestående, da er jeg nærvøs da. Har vert på UL to ganger etter slike episoder og alt er i skjønneste orden=)

Lykke til i dag og vi må få høre hvordan dette gikk, skal se du spaserer ut med det smil om munnen=)

Skrevet

Tusen takk for gode ord:)

seff skal dere få høre:):)

Skrevet

Jeg har vært på UL og sett at babyen ligger der den skal :) og har de samme type smerter som du beskriver... får det også nå og da vis jeg vrir meg eller reiser meg raskt... så tror dette er helt normalt :) Slapp av alt er sikkert helt i orden :)

Skrevet

Jeg får også det hver gang jeg nyser eller hoster.. - og samme som hun over: når jeg reiser meg opp litt raskt og vrir meg. Har aldri falt meg inn at det er noe farlig med det annet enn at kroppen oppfører seg annerledes nå :)

Skrevet

Åh, d var godt å lese...Samme skjedde me meg igår da eg nøys...va skikkelig vondt. blei litt nervøs..Ei venninne som e gravid har forklart meg litt om koffer d kan gjør vondt når ein reise seg raskt og ska gå..E någe der så trenge strekke seg.. huske ikke ka hu sa...bare at d va vanlig:)

Skrevet

Har opplevd det jeg og. Det er enten ligamenter eller bekkenet mitt. Veldig ubehagleig når det skjer :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...