(0_o) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, jeg er et ganske rolig og sindig menneske med masse tålmodighet, så jeg har aldri skrevet en klage før. Men i natt rant det imidlertid over for meg. Går man frem på samme måte som når man skriver et formellt brev? Skal sende en klage på vedvarende og gjentatt støy fra en naboleilighet (nattestid, både i ukedager og helger) til styret i borettslaget, samt få fram at de bruker fellesareal (oppgangen osv) til oppbevaring av sko, sykler og barnevogner blant annet. De lar også ytterdøra stå åpen titt og ofte, selv om denne skal være lukket og låst til enhver tid (vi har dørtelefoner). Hvordan ville dere ha formulert dere? Finnes det noe sted på nettet som har eksempler på formelle klager, akkurat som på NAV, hvor de har eksempler på cv/jobbsøknader ol.?
ZamZam Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 http://www.elevombud.no/elev/elev-i-offentlig-skole/klageveileder/ Sjekk denne her, har ikke lest så nøye igjennom den, men det står hvordan man skal gå frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå