Gå til innhold

dere som har av begge kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var svangerskapa ulike eller like?

Jeg har hatt to like svangerskap og begge jenter..dette 3. svangerskapet er med en annen far, men alikevel samme symptomer som sist..

Bare jeg er har blitt mindre svimmel i hvert svangerskap da...

Men har ikke vært kvalm i noen av de 3, og alle tre så har jeg brekt meg av ekle lukter og ekkelt utseende på ting hehe..men ikke vært kvalm da.

Magefølelsen min sier jente denne gangen også..men har ike vært på UL, så kan jo ta feil også hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt jente svagerskap og gutte svangerskap har vært to foskjellige bå de fysisk og psykisk nå venter vi en gutt til og det er så og si make til mitt forgje gutte svangerskap..

så for min del har det vært stor forskjell ;)

Skrevet

Jeg tror ikke dette har noen sammenheng...

Riktignok har jeg vært mye mer plaget av alt denne gang enn jeg var sist, men for min del skyldes nok det at jeg tross alt har mye mer å henge fingrene i nå.

Sist gikk jeg bare hjemme og leste til eksamener, hadde kun meg selv og min kropp å ta hensyn til. Denne gang har jeg studier og en vilter 2-åring i tillegg:-)

Jeg følte meg stort sett bare flott, både inni meg og utenpå da jeg gikk gravid med gutten min. Var litt kvalm fra uke 6-12 ca., men resten gikk helt greit, og så var det sommer like etterpå og varmt helt frem til fødselen i november.

Denne gang var jeg kvalm og trøtt i 16 uker, måtte droppe praksisen p.g.a bekken/hofteplager, har vært veldig svimmel hele svangerskapet og føler jeg bare daffer rundt og blir blek og tjukk, hehe. (Selv om jeg bare veier rundt 55-56 kg da...)

Venter ei jente denne gang, ifølge UL:-)

Skrevet

2 gutter og 2 jenter,alle svangerskap like

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...