lilletrulte Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Tenkte å bestille skip hop dash stelleveske fra Kiwi kid. Tenger man da sånne hemper som henger på vogna hele tiden, eller har skip hop forbedret dette på den nye modellen? Styret på vognen er jo så bratt at hvis jeg bare tar skulder reima over styret vil veska bare skli nedover. Hvor får man evt. tak i disse hempene?
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har skip-hop-veske, og den har innebygde hemper. Bare klikker av skulderreima og hekter hempene på styret.
lilletrulte Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Da forstår jeg;) Takk for hjelpen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå