Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 min lille gutt på 8 uker, har fått navlbrokk, noen som har det samme? huff ser så vondt ut... er det noen som vet når den går vekk eller om den blir borte av seg selv. syns den bare blir større og større jeg, og navlen blir jo så sår, siden huden utvider seg... er det noen som har noe tips eller vet hva jeg kan gjøre? må han opereres hvis den ikke går vekk??
Elisabeth&Kevin Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei går på barselgruppe med ei som har en sønn med navelbrokk. når han var nyfødt så den kjempe stor ut. dette e noe som ofte forsvinner( kan være at di får litt utstående navel), prøv og ikkje uroe dæ, vet det ikkje e så lett. Min sønn har lyskebrokk.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Mn datter har navlebrokk. Og den skal ikke gjøre vondt, om du trykker den inn og du ser at babyen din får vondt, skal du ringe lege... Jeg har fått beskjed på helsestasjon at den mest sannsynlig forsvinner av seg selv. Og den har blitt midre, noen ganger er den som en vanlig navel, andre ganger står den litt ut. Spesielt hvis hun gråter. Men om den ikke hadde forsvunnet helt på 1 års kontrollen, skulle legen vurdere opperasjon. Jenta mi er nå 7 mnd, så jeg håper den fosvinner helt før hu blir et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå