Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 er det noen som vet hva slags bakterier de kan ha funnet når den måtte sendes på nytt til dyrking? det var ikke e-coli, sa hun. pratet noe om venstre og høyre side.. skjønte ingenting. er det noe som kan være skadelig før babyen?
minou Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg skjønner ikke nok av innlegget ditt til å hjelpe deg, men dersom du er redd og ikke forstår nok av hva legen har sagt så ring og spør! Det er ikke alle leger som er flinke til å forklare i språk vanlig folk forstår, og ofte glemmer man alle spørsmålene man hadde i det man går inn døra (og angrer når man kommer ut og husker dem igjen!). Det gjør i allefall jeg! De fleste leger kan ikke ta telefonen der og da, men hvis du sier til legeskeretæren at du har noen spørsmål og er engstelig, vil hun kanskje skrive deg opp på legens "ringeliste" - så får du en telefon på slutten av dagen når legen har litt tid. Forbered deg med å skrive opp spørsmålene på forhånd, slik at du ikke blir satt ut når hun/han ringer. Lykke til!
*Super*Mamman* Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Når de sender inn prøver til dyrkning, urinprøve feks, så er det for å finne ut akkurat hvordan bakterier det er. En kan ikke vite det før svaret på dyrkningen foreligger... Er det en urinprøve du snakker om el?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 hehe va kansje ikke så lett å skjønne... slet litt med å vite hvordan jeg skulle ordlegge meg.. men det som er prblemet er at de fant noen bakterier i urinen som ikke skal være der, men de vet ikke hva de bakteriene hva for noe, så jeg lurte på om noen viste hva slags bakterier det kunne være...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Det er umulig og liten vits i å gjette på. Regner med du ikke får noe mere fornuftig ut av flere bakterienavn å forholde deg til heller. Det finnes mange mange bakterier man kan få UVI av. Noen er mere "normale" enn andre, som E.Coli eks. Når du snakker om venstre og høyre side kan jeg tenke meg det kanskje er nyrene det er snakk om, en UVI kan vandre opp i urinveiene og sette seg i nyrene. Dette kan bli smertefullt og kan være farlig for deg. Tenk heller på at det er bra de passer på deg og at de sender inn ny prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå