Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Det var maisgrøt. men var likksom litt klumper i den. fikk ikke ut alle klumpene. har det noe å si?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg slet med det samme.. MASSE klumper i grøten. Fikk et tips av min mor om å bruke gaffel da jeg rørte den ut, og det har funket kjempe bra her.. Jeg rører samtidig som jeg tilsetter grøt litt etter litt, og nå er det nesten ingen klumper i grøten.) Jeg synes også at det er best om vesken du bruker til å blande grøten med, ikke er for varm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå