Mojo1 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg svever nesten av lykke her jeg sitter - måtte bare fortelle at vi har fått svar på fostervannsprøven i dag (tatt fordi de lurte på om jeg var toxo-smittet under svangerskapet), og det viser seg at fostervannet var uten smitte, og lille knøtt svever frisk og fin der inne. Nå er jeg bare LYKKELIG!!! Og så godt å endelig være "normalt" gravid!!
Fornøyd med tøybleier Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer! Jeg har tatt toxo-test sikkert 3 ganger fordi jeg har vært usikker men alle har vært negative.
Mojo1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Så bra at de har vært negative! Hos oss klarte de ikke å fastslå etter to blodprøver om det var ny eller gammel smitte, så vi måtte gjennom fostervannsprøve. Den var fin, og det betyr jo at jeg har hatt smitte tidligere, har antistoffer, og ikke trenger å bekymre meg mer for toxo verken i dette eller evt senere svangerskapt. Utrolig lettet og glad :-D Ikke minst for at lille knøttet ikke er smittet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå