Gå til innhold

Hysterisk samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, etter at jeg hadde en tur på fødeavdelingen med falsk alarm i helgen og går med kynnere hele tiden så er samboeren helt på tuppa. Nå får jeg ikke lov til å gjøre noen ting. I går skiftet jeg på sengen, og når han kom hjem fra jobb så ble han irritert, for jeg skal jo slappe av, han vil ikke at jeg skal gå og handle, han vil helst ikke at jeg skal kjøre bil, og nå ringer han fra jobben 5 ganger om dagen for å høre hvordan det går... Jeg har ca 5 uker igjen til termin, og hvis han skal fortsette sånn så får jeg noia...

Han har vært så rolig frem til det var "øvelse" i helgen... Slapp av mann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fint å være i aktivitet :o)

Men det beste er vel at babyen kommer nærmere termin.

Skrevet

Prøver å forklare han at jeg fortsatt kan gjøre det jeg pleier selv om jeg går med kynnere... og at jeg kommer til å bli gal hvis jeg ikke kan fungere som normalt... Finnes jo ikke dårlig ellers... Han er jo litt søt også da:=)

Skrevet

Her er det absolutt omvendt, er bare i uke 33 men tror ikke han har innsett at det snart kan skje.. og derfor bør være tilgjengelig, også når han er på jobb.

Men har begynt å innse at jeg ikke er i super form da, og det er ganske deilig :)

(blitt veldig bortskjemt med hjelp til husarbeid og sånt :)

Skrevet

Skjønner godt at han stresser jeg. Hadde akkurat det samme for noen uker siden, sterke kynnere som endte med tur på Føden. Gubben var helt stressa etterpå. Vivar på hytta da det skjedde (men har bare 1/2 time til sykehus likevel) og dagen etter, når vi skulle reise hjem fikk jeg ikke gjøre noen ting. Ikke de nærmeste dagene etterpå heller. Han ringte også hjem og lurte på hvordan det gikk.

Men det gikk over etter en liten uke, da var alt tilbake til normalen igjen. Greit nok, han hjelper mye mer til hjemme, men det er også alt.

Snakk med ham om det, at du har det fint og at han ikke trenger å stresse. Men husk, mannfolka står egentlig utenfor dette og skjønner ikke helt hva som skjer med oss, i alle fall ikke når det er 1. gang.

Skrevet

Jeg blir bare misunnelig. Har nettopp vasket leiligheten. Mannen min sier at jeg ikke skal gjøre det, men gjør han det selv ...nei (han bidrar mer enn vanlig da, men er veldig flink til å rote også).

Skulle gjerne hatt vaskeforbud og fått beskjed om å slappe av også :-).

Men nyter ryddig og rent hus nå ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...