2hærligegutter Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er konstant trøtt om dagen. Legger meg i 10-11 tida, oppe på do 2-3 ganger og står opp/våkner mellom 7-9 (kommer ann på hvor treg sambo er med vekkerklokka), Skulle ønske jeg klarte å sove på dagen, men sliter veldig med dette. er det flere som har det sånn
Axus' girlfriend Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 jeg er ikke trøtt på dagen når jeg først har stidd opp, men jeg er fullstendig avhengig av å sove 9-12 timer!!!!!!!sover jo hele tiden. legger meg samtidlig som samboeren (som forsåvidt stir opp kl6 om morgenen) rundt halv tolv - tolv. Oppe flere ganger om natten for å gå på toalettet, og da tar det gjerne litt tid før jeg sovner gjen. Våkner til når samboer drar på jobb, og da tar det også en liten halv time-time før jeg sovner...så er det å sove til kroppen vil sti opp..fra alt mellom klokka9 og 12. Det er helt sykt!!!Har aldri trengt mer enn 6-7timer søvn før.
2hærligegutter Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har ikke mulighet til å sove så lenge, jeg er har en gutt til som skal i bhg. Så utenom ferie og helger må jeg opp senest 8:30.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er kjempetrøtt på kvelden, og er i seng senest 10...... Våkner som regel flere ganger i løpet av natta når jeg snur meg, og noen ganger blir jeg liggende våken i opptil 1,5-2 timer. Føler jeg er helt i koma når klokka til samboeren min ringer kl. 6.... Som regel står jeg opp da for å gjøre klar datteren vår til barnehagen, og når de har dratt (samboer leverer), legger jeg meg for å slappe av på sofaen, og sovner som regel igjen....... Jeg trenger også mye mer søvn nå enn ellers, men får vel egentlig ikke det jeg trenger. Klarer ikke å sovne på dagtid.
Axus' girlfriend Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 har du ikke muligheten til å legge deg etter du har levert gutten i bhg? viktig å få ladet batteriene nå før det kommer en baby til tenker jeg da. Vet jeg er veldig heldig som kan egentlig sove når som helst, og kjenner at kroppen trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå