selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vært borte ei stund og tydeligvis missa noe her... har det blitt drevet sammenligning av smerte ved tatovering og fødsel? Noe så fullstendig absurd!
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 absurd ja! Og rotfylle en tann, og DRENERE tannkjøttet for verk, er MYE MYE verre!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 enn fødsel eller tatovering?
lenej :o) Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 beklager at eg da ikke passe helt inn i din u-absurde verden da... lurte bare på om det var værre å føde enn å få en tattis, inspirert av line på unge mødre. ho sa "jeg er da ikek pysete, når jeg har klart å føde et barn uten smertestillende, klarer jeg da en tattis".. (no sånt) så da lurte eg bare.. er det vondere? for! eg har ikke no tattis, for eg tør ikek ta. er redd det gjorde vondt. jeg har født to barn uten smertestillende, og syntes det var værre å ta blodprøver.. skjønner?
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 øyh søta! (lenej altså) jeg har da ikke kritisert deg, har jeg? Skumleste en annen tråd her og så det kom opp noe med tatovering versus fødsel... lurte bare på hva som egentlig var diskutert... Hadde ikke peil på at tattis/fødsel-greia var noe du hadde kommet med... sorri! Men til saken: for deg som har sprøyteskrekk så skjønner jeg selvsagt at du er redd for smerten ved tatovering Jeg er redd for sprøyter selv, men ikke i den grad du er. Tatovering var vondt ja, men fullstendig usammenlignbart med fødselene mine. Nå har jeg imidlertid vært gjennom to ganske harde fødsler, så ingenting jeg har opplevd av smerte kommer i nærheten av dem en gang. Overhodet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 enn begge deler, TILSAMMEN! Hehe
Carnivale Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Man kan uansett ikke sammenligne smerte med andre, smerte er jo temmelig subjektivt...det en syns er helt ok syns en annen er grisevondt. Når det er sagt syns jeg uansett at sammenligningen mellom fødsel og tattis er direkte meningsløs
lenej :o) Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 du burde da vite at når det kommer sånne u-lure ting her, så er det jo meg som står bak da.. har sinnsykt lyst på en tatovering... men er jo så pysete da... har enda ikek kommet meg til tannlegen forresten.. huske du? 1mnd siden eg skreiv om tannverk? har enda ikke vært der...
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2008 nok et eksempel på at alt er relativt... jeg har opplevd både tannverk og div andre tannsmerter (fikk satt inn bro for 2 år siden), jeg har to tatoveringer og jeg har født to barn. Og ikke helv"#¤%&/ om noen smerte jeg har opplevd i hele verden kommer opp mot fødslene.
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2008 Carnivale: var akkurat det som var poenget mitt ja Opplevelsen av smerte er relativt, men sammenligningen tattis/fødsel ble litt søkt syns jeg.
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2008 næmmen søte lille du da.... har dere noen spesialister kanskje? Eller bestill deg time i Trondheim, der har de opptil flere spesialister på tannlegeskrekk Mannen min drar nå FRIVILLIG til tannlegen etter å ha blitt kjent med en fantastisk tannlege i Trondheim! Han hadde ikke vært til tannlegen siden han var 20 da jeg møtte'n, og først som 34-åring turte han å ta turen. Etter trusler og bønnfallelse fra min side... Nå er skrekken kurert
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Ja, alt ER relativt! Fødslene mine var helt jævlig.. jeg trodde fødsel nr 1 var ille, da hadde jeg epidural i tillegg, men ho kom med rompa først. Fødsel nr 2 var fri for smertestillende, og helt borti natta vond!!! MEN, heller føde på 2 timer, enn og ligge og vri seg i smerte hver dag i 2 uker hos tannlegen!
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. februar 2008 for dem som føder på to timer så en luksus ikke meg forunt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Igjen, alt er relativt ;o) Nå føda jeg ikke på 2 timer da, heller mer et begrep. Hadde aktiv fødsel på 6 timer med begge, så kjapt gikk det jo.. Jeg har forøvrig tatt hull i tunga og, ALDRI igjen! Hehe Enkelte smerter kan man se tilbake på og være stolte av, andre ikke! Og det at jeg har født 2 fantastiske barn er ikke en smerte jeg ville vært foruten )
lenej :o) Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 trur ikke dem har tannleger her.. eller, dem har hvertfall mangel på dem da... eg har jo ikke no hast da.. tanna kjenne eg jo ikke.. den bare er der så.. da kan den jo være der i 4 år til? er jo 4 år siden den døde...
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. februar 2008 Kom til byen du Så får du kos og sjokolade av meg og mayaya etter du er ferdig hos tannlegen
mayaya Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 Selfie da, disser du tråden til lenej-snuppa mi?? Slemme, slemme du! Lenej kjære, jeg skjønner hva du mener jeg. Jeg tør aldri i verden ta en tattis, men så vil jeg ikke ha noen heller da. Ikke blir det flere unger i nærmeste framtid, heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå