Lompa75 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Babyen min er snart to uker. De to siste gangene jeg ammet henne så måtte jeg stoppe etter 1 1/2 time... Det kan også virke som om hun har litt luft i magen, og at hun prøver desperat å løse problemet sitt med å spise mer...? Hun spiser til hun gulper opp litt, så vil hun ha mer. Hun sover ikke så godt lenger...ligger å grynter mye og sover ikke tungt. Dette er helt nytt for meg, for førstemann var ikke slik. Er det normalt tro?
ZamZam Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 økedøgn?? Stort sugebehov? Nærhetsbehov? Det er jo det beste babyer vet er jo å ligge på brystet til mamma og småspise, sove litt og kose seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå