*anki * Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er det andre som har fått igjen mensen etter så kort tid? Etter MA i oktober tok det 5 uker før tanta kom tilbake. Men jeg blør friskt blod og det virker som mensen. Kviser, søthunger, kort lunte og vanlige menssmerter i magen dagene før den kom. Trodde ikke det var det som var på gang allerede. Trodde det var etterdønninger etter SA... Men om det er blodsmlinger etter SA`n skulle no det være mørkt og lukte vondt skulle jeg tro...
crohna 1+apriljente:) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg hadde en MA med utskarping den 25.jan. Blødde veldig lite etterpå, nesten bare som brun utflod i halvannen uke. Fikk så plutselig blødninger med friskt blod 16-17 dager etter MA, noe som virker helt rart! Men da var det med typiske mensmurringer og friskt blod i større mengder, så jeg regner dette som den første mensen etter MA. Må jo bety at jeg har hatt en eggløsning ganske så snart etter utskarpingen... Hmmm..ikke lett å skjønne seg på dette gitt:) Har forresten fortsatt litt mensblødninger (fikk en mye mer kraftigere og langvarig mens nå), og går bare og venter på at det skal ta slutt slik at vi kan begynne å prøve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå