Gå til innhold

trivselsvektere, er dere forsvunnet ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp, trenger styrke!!

fant meg nettopp en skål med potetgull!!

har sklidd helt ut mens eg har vært på ferie, å trenger dere nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

neineinei, FY!!! legg den vekk!!!!!!

jeg er her, men de andre har forduftet tror jeg.... jaja, var vel ikke annet og forovente ;)

Skrevet

Kan jeg bli med istedet da:)?

Må jeg si vekta mi eller holder det hvor mye jeg har gått ned:)?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

bli med du ;)

Bare og si hvor mye du har gått ned.. jeg har heller ikke røpa vekta mi her inne :P

Skrevet

jeg er her!!!!

Og aktiv som bare det.. flink til å trene, helt ok med mat..

Gått inn noen cm rundt mage og lår, men bare gått ned en kilo siden start!

Men trenger motivasjon til å ha sunne helger jeg.. Bare kos på lørdag er VANSKELIG!!!

Vi er fler, er mange som skriver seg inn på siden hver mandag, men ser ikke til mange her inne...

Hehe, vi var 56 medlemmer til start, hvor er de da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har styrt unna veiinga på siden, for jeg har ikke gått ned noe mer..gikk litt opp etter helga, god mat og alkohol, not good!

Skrevet

Det skjønner jeg, synes et er tøft selv hver uke å skirve: ned 0kg..

Men så lenge jeg ser det på målebåndet, er jeg fornøyd.. Bra du henger med da! =)

Skrevet

jeg er her enda:D hehe..

denne uka har jeg virkelig gått inn for supertrening... tar 20X3 situps på magen, å begge sidene.. spiser bedre og heller ned på på vann.. å merkelig har jeg sett resultater rundt magen allerede:D hehe.. gjett om jeg skal fortsette med dette:D hehe...

Skrevet

jeg gikk jo ned masse, siden start gikk jeg jo ned 4.5 kg!

så har jeg vært på ferie nå i to uker, å gikk opp 1.5...

så nå må jeg ned igjen...

må ærlig innrømme det var litt deilig å komme ned på 70-siden av 80-tallet da :):)

Skrevet

ååååå, som jeg gleder meg til 70-tallet!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
:) Jeg har gått ned ca 4-5 kg siden jeg startet for 3 uker siden:) Har egentlig kun endret på kostholdet da, vært lite i aktivitet, dessverre... Skal skjerpe meg der også.
Skrevet

Jeg har holdt mitt eget opplegg, men jeg kan jo følge dere også :)

Så langt har jeg gått inn 5,5 cm i livet, 1,5 cm i lårene, og 1 cm i leggene.

Var 66,5 kg på det meste, nå er jeg 60,3 :)

Har holdt på siden 4 januar. Styrken er å tenke på at hvis du nå spiser hele skålen med potetgull, så må du faktisk trene ganske mye for å få det vekk igjen...

Skrevet

70 tallet var fantastisk!!

skal tilbake dit, jeg falt akkurat rett over nå...

men skylder på ferie-mat, å altfor mye god drikke...

er mye kalorier i de gode kalde pilsene i sydenvarmen...

Skrevet

Vil gjerne ned på 60 tallet og jeg da.. 69,9999999999999999 hehe

Skrevet

Er helt sprøtt med meg, sååå lett å trene.. Gjør det 3-4 ganger i uka.. Verre med kosen ass.. Eeeelsker sjokolade!!!!!

Skrevet

eg bare kutta ut godteri, brus å øl da. og heller forsyne meg med litt mindre mat ved måltider..

trenger jo ikek spise meg så stappmett hele tiden.. men er jo mye sulten hele tiden nå, å har alltid lyst på noe å spise.. slikt kan resultere i småspising da...

skal gå å ordne meg ei skive heller...

Skrevet

så flinke dere er... jeg prøver så godt jeg kan. sliter masse med energi og overskudd ved siden av. så hoppet på herbalife jeg. føler meg emr energisk og opplagt om dagen,, lettere å gå ned i vekt er det også..

Skrevet

eg kjøpte no på helsekost, som skal gi meg mer energi. funker kjempebra, og har ikek så søtlyst når jeg tar det.

Skrevet

dette er produkter med all den næringen man trenger,proteiner fiber vitaminer o.l, kjempe fine varer og god oppfølging.. skal du opp eller ned i vekt,er du aktiv og trener mye har jeg også produkter for deg. Eller om du bare mangler energi og overskudd ihverdagen, så er dette absolutt noe å prøve.. jeg er veldig fornøyd, send meg p.m om du lurer på noe eller vil vite mer

Skrevet

Pulverkur:) Søk på herbalife så får du opp en del treff, regner jeg med:)

Skrevet

ja det er pulver kur i mange ulike smaker, de er faktisk veldig gode og raske når man har det travelt. jeg spiste ikke så mye før, men nå tar jeg to shaker med dette om dagen, og får i meg mer proteiner, forbrenninga har blitt mye bedre i det siste,, kjempe fornøyd

Skrevet

Vil bare si at jeg også er her! Har vært flink også! (skryte skryte) ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...