Bare meg...venter nr.3! Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Får man ikke et brev som bekrefter permisjonen og lengden på den og sånt? Mener jeg fikk sånt forrige gang. Jeg begynner nemlig permisjon fra tirsdag, men har ikke hørt noe fra de enda. Leverte skjemaet for 3 uker siden.
krokofant666 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg begynte perm forrige uke, leverte skjema for 3 mnder siden og har enda ikke hørt noe. Tro meg, DE rir ikke den dagen de saler. Men det kommer nok, skal du se. Sånn var et sist gang også, så noen ting forblir uendret.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Sendte inn papirene for mange måneder siden, og har allerede vært i permisjon i snart 3 uker, men ikke hørt en dritt.... Får lønna fra jobben jeg, da, og merket det på lønna denne måneden, så er nok i orden...
Happy 76 *PÅ OVERTID* Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg ringte NAV Larvik ang dette og der fikk jeg beskjed om at alt er i orden men papirene blir først sendt ut etter fødsel... Så vi får vente å se om det stemmer da.
Axus' girlfriend Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 ring på de å hør du:) Jeg tilhører nav trondheim (øst) og fikk svar på mine papirer etter 2uker. Nå har jeg erfart at dette er veldig raskt sammenlignet med mange andre her inne på BIM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå