Gå til innhold

Skip hop stellevesker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille skip hop dash stelleveske fra Kiwi kid. Tenger man da sånne hemper som henger på vogna hele tiden, eller har skip hop forbedret dette på den nye modellen? Styret på vognen er jo så bratt at hvis jeg bare tar skulder reima over styret vil veska bare skli nedover. Hvor får man evt. tak i disse hempene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de har forandret det med et borrelås-system eller no,husker ikke helt.Men hvis du går inn på lilleprinsen.no ser du bilder av de,tror de er billigere der også:)

Skrevet

På Dashen som jeg har knipser man av skulderstroppen og så er det små stropper som ligger inne veska som man bruker på styret på vogna. Sklir ikke de.

Skrevet

Tusen takk for svar;) Nå ble jeg litt klokere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...