lilletrulte Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Tenkte å bestille skip hop dash stelleveske fra Kiwi kid. Tenger man da sånne hemper som henger på vogna hele tiden, eller har skip hop forbedret dette på den nye modellen? Styret på vognen er jo så bratt at hvis jeg bare tar skulder reima over styret vil veska bare skli nedover. Hvor får man evt. tak i disse hempene?
tea26 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror de har forandret det med et borrelås-system eller no,husker ikke helt.Men hvis du går inn på lilleprinsen.no ser du bilder av de,tror de er billigere der også
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 På Dashen som jeg har knipser man av skulderstroppen og så er det små stropper som ligger inne veska som man bruker på styret på vogna. Sklir ikke de.
lilletrulte Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for svar;) Nå ble jeg litt klokere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå