Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Eller er det bare sexen, eller er det bare mannens sæd som kan sette det i gang?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Litt usikker på hva som skal til, men det gjelder bare dersom du er moden, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 For det første må man være moden, og det er et hormon i mannens sæd "du trenger" Det er et hormon kroppen din selv også produserer for at fødselen skal starte.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Når man er moden, så er det stoffer i mannens sæd som kan starte fødsel. Så selve sexen eller det å få orgasme skal ikke kunne starte en fødsel. Orgasmer fører kun til sammentrekkinger i livmoren, og man får som regel kun kynnere:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Men visst det er sæden som gjør tingen hvorfor skal man da ikke bruke dildo med vibrator?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Dette er vel først og frems ment for tidlig i svangerskapet, pga faren for prematur fødsel.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Hadde SÅÅÅ håpet at en orgasme alene kunne starte fødsel. Lite sjanse for meg å bli proppet full av sæd (sorry uttrykket).
undome Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 hehe tja jeg tror nok at disse sammentrekningene som kommer fra orgasmen kan hjelpe igang litt om man allerede har en del kynnere / mas rier... kan hjelpe til å få litt fart på de iallefall.. Nei en får legge av en hel kveld til seg selv, med en dildo, og se om det gir nå resultater..hehe hehe hadde vært litt morro om noen kom inn hit å sa JIPPI vannet gikk mens jeg lå med dildoen, den fikk igang riene:O haha Hadde blitt kaos på kondomeri butikkene i landet da
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 modningspillene og den gleen man bruker for å sette igang en fødsel inneholder noe av det samme som det inneholder i sæd. Men man må være moden for at sæden skal hjelpe til å sette igang fødselen. Men er du moden, så kan den fort sette fart på sakene
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 sammentrekningene som kommer som orgasme kan gå over i rier, og mannens sæd inneholder prostaglandiner som også virker riefremkallende. dobbelt opp med andre ord! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 jeg har mange kynnere, 7 dg til termin, proppen gikk i går og er meget utålmodig etter fødsel. har nå hatt 3 orgasmer med dildo\vibrator og håååååper at dette får tingene i gang! tror deler av proppen fulgte med dildoen ut...... håper jeg kan spre gladmeldingen og skape kaos på kondomeriet i morgen!! ha ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå