Gå til innhold

Flere med v.stiv rygg/bekken om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må opp på mitt obligatoriske do-besøk rundt 4-tida og da er jeg ikke mye mobil! Tar jo en evighet bare å snu seg i senga, komme opp i sittende stilling for så å reise seg...som er mildt sagt jævlig. Subber forsiktig over gulvet og holder meg til alt jeg kan. Nå er jeg fin, men stivner alltid til etter å ha ligget/sittet. NOen som vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem,men har kraftig bekkenløsning som kikker inn når jeg beveger meg for mye og...Så her blir det galt okke som...

MEN skal til fysioterapaut klokka tre !!!!! =0)

Og det kommer nok til å hjelp litt ja.... =0)

Skrevet

Har det likedan, men vet ikke hva det kommer av. Kanskje vekten av babyen begynner å presse på nerver og musklatur.

Klarer ikke å sove lenge de dagene jeg kan heller, for jeg er helt utslitt i ryggen av å ligge. Til og med magen er støl, he he.

Godt det ikke er lenge igjen (uke 33+1)

Skrevet

Jeg har låst bekken og skiveutglidning - samma problem....

Litt aktivitet er best. Stillesitting og ligging er ikke så ok.

Jeg bruker kiropraktor, men kan ikke løpe ned den døra hele tiden heller...

Skrevet

Så flott å se at det ikke bare er meg som sliter med dette, må opp mellom 4-5 pr natt for å gå på do og det er litt av en sjau å komme seg opp og få tasset seg inn på do da alt av ledd er stivt som en stokk. Det verste er når hofta liksom ikke vil bære resten av kroppen, helt syk følelse, men iflg. legen min så går det ikke under bekkenløsning, så jeg får ikke fri behandling, så da venter jeg til tuppa er født. Bare 42 dager igje, og jeg krysser fingre og tær at hun kommer 1-2 uker før, he he

Skrevet

Det værste er høyre side, men jeg blir litt slik når jeg ligger på venstre også. Hvis jeg prøver å ligge midt i mellom sideleie og ryggleie så går det ganske bra, men man må jo støtte oppunder med dyner da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...