Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Lurer på hva tid det er normalt å gå til fotograf?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har bestillt fotografering når snuppa er 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Hvor lenge i forveien bør det bestilles time?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har nettopp bestillt og hun er snart 3 mnd. Bare stikke innom en fotograf å høre om det er lang ventetid Hvis det ikke er det, så holder det å bestille par mnd før. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hadde veldig lyst å ta bilde hos fotograf nå som hun er blitt 6 mnd. Syns d er så fint når de ligger på saueskinn. Men de har bare fame her i byen å der må du kjøpe med ramme på bilde og d er veldig dyrt der. Og punge ut me 5- 10 tusen kroner før babybilde synes jeg var ILLE!
velsignet med to Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Vi har vært i dag, han er litt over 4 mnd. Vi tenkte vi skulle ta i forbindelse med dåpen, og slik ble det. Ble både dåpspyntede bilder og hverdagsbilder.
Snusmusa Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Tok bilder da gutten vår var ca 6mnd- naken på saueskin, og masse andre skikkelig fine og spesielle bilder syns vi Brukte en fotograf som jobber selvstendig og ikke er all verdens dyr. Og fikk bildene på fulloppløslig cd (heter det det ??)- så de kan jeg fremkalle hvor jeg vil )
Mazza** Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Vi har allerede vært 2 ganger hos fotograf vi , første gang da han var 8 dager gammel og når han var 4 mnd i forbindelse med dåpen. Kjempe fine bilder...skal igjen når han kan sitte selv...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 http://anegul.piczo.com/bilderfrafotografen12.11.07?cr=1&linkvar=000044 her er bildene fra da vi var hos fotograf. C var da 5 mnd og bildene ble kjempefine syns jeg. betalte 600 kr for 6 bilders serie + 100 kr pr ekstra bilde...vi endte opp med 12 bilder da. vanskelig å velge. Skal få han fotografert når han kan stå selv også.
Nilu♥ Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Nå er han 10 måneder og vi hadde vært 5 ganger hos fotograf da han var 7 måneder. Skal vente til han er 1 år neste gang! Da skal vi ha et sånnt stort et 30x40 portrett. Ellers så har jeg alle mulige andre bilder av han alene, far og sønn, mor og sønn og av oss alle tre! Har faktisk bilde av meg når jeg var 11 dager på overtid også.Med andre ord er stuen vår full!!! Blir en dyr affære dette hvis vi skal ha flere barn;) Bruker selvstendig fotograf som ikke er så dyr pluss en tur på Fame (litt skuffet)...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Hva tid, eller rettere sagt NÅR det er vanlig å gå til fotograf? Du får det til å høres ut som om det er obligatorisk å gå til fotograf. Mange går ikke til fotograf. Men hvis du vil gå til fotograf, er det bare du som kan velge tidspunktet. Det finnes ingen standard for når det er "vanlig" å gå til fotograf. Velg selv.
Miss L å di Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 vi får gratis 4mnd bilde hvis vi skriver oss opp på 1-års bilde. Så nå venter vi på at 4 mnd bilde skal bli ferdig c",)
kokko Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 fotografen vi skal gå til anbefaler å gå mellom 1 år og 18 mnd. vi gikk vel nærmere når store søster var 15 mnd. då fikk vi litt kulere bilder når hun kunne stå, springe mer. men det er jo du sjølv som bestemmer når man vil ta bilder. jeg syns det er finest når ungen kan stå og gå selv. kan bli mange bilder av det. lykke til med fotografen. vi hadde også et 6 mnd bilder gratis så lenge vi bandt oss til å ta 1 års (1-2år) bilde der. og vi var kjempe fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå