Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 spark meg ut!! Jeg MÅ vaske huset nå, leke litt husmor )
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Ikke gidd å vær flink a!! Da får jeg så dårlig samvittighet!!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 hehe ferdig for en stund siden nå. Måtte ut i det fine været Men kald vind :s
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Noen som har det! Jeg har vært inne nå i to dager (bare ute en liten tur i butikken). Frøkna er syk og jeg som egentlig ikke er sånn kjempe glad i å være ute savner det faktisk!!! Var ute mye i forrige uke og hjalp terrassen vår ut av snøhelvete!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Huff stakkar lille L.... Håper hun kommer seg fort da! Når det er slik, er det jo viktigst å være bare mamma ;)Ikke stresse rundt med ting
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Litt stakkars, store M også, ikke sant??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå