RompeRock Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvordan går det med jobbsøkinga? Har fulgt litt med, skjønner du, for driver og søker selv. Og jeg lurer på om ikke vi har noenlunde samme utdanning? Jeg har master i sos.ant. Ikke alltid så lett å få frem hva det er, nyttigheten av det, og "hva jeg kan brukes til", til potensielle arbeidsgivere, men... Lykke til, i hvertfall
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei, så det ikke før nå Jeg skal ut igjen men er på i kveld. Kanskje vi kan utveksle jobbsøkingsfrustrasjoner da? Send meg en pm? ' Jeg har bare 4 år med sos.ant da... men blir jo nesten det samme, utenom at du burde ha lettere for å få jobb:)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Dytter så du ser. Prøvde å sende pm til deg, men det gikk ikke?
RompeRock Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Dytter så du ser jeg, tenker jeg Har sendt deg en PM. Fått den? )
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jepp, er tilbake etter bryllupsdagsfeiring å indisk nå. Og i jobbsøkermodus igjen (akk, så romantisk jeg er for min kjære).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå