Gå til innhold

Meg og lille vampyr (nicket) :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med jobbsøkinga? Har fulgt litt med, skjønner du, for driver og søker selv. Og jeg lurer på om ikke vi har noenlunde samme utdanning?

 

Jeg har master i sos.ant. Ikke alltid så lett å få frem hva det er, nyttigheten av det, og "hva jeg kan brukes til", til potensielle arbeidsgivere, men...

 

Lykke til, i hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så det ikke før nå

 

 

Jeg skal ut igjen men er på i kveld. Kanskje vi kan utveksle jobbsøkingsfrustrasjoner da? Send meg en pm?

'

Jeg har bare 4 år med sos.ant da... men blir jo nesten det samme, utenom at du burde ha lettere for å få jobb:)

Skrevet

Dytter så du ser. Prøvde å sende pm til deg, men det gikk ikke?

Skrevet

Dytter så du ser jeg, tenker jeg :) Har sendt deg en PM. Fått den?

 

:o)

Skrevet

Jepp, er tilbake etter bryllupsdagsfeiring å indisk nå. Og i jobbsøkermodus igjen (akk, så romantisk jeg er for min kjære). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...