Gå til innhold

Er det jeg som er rar???


Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at jeg har hatt en kjæreste i 3 år. Hans far er enkemann og min mor er nyskilt. De begynner å se hverandre og utvikler et forhold. Er det bare meg som syns det hadde vært rart og ikke helt ålreit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres kanskje litt spesielt ut..

Og jeg skjønner at det må føles vedlig rart for deg!!

 

Men på den andre siden, så er de jo da begge voksne mennesker og det er ikke noe galt i det sånn sett.

Hva om de hadde møtt hverandre uten at de visste om hverandre (hvis du skjønner)..

 

Eller snu det helt på hodet.. Hvis den nye kjæresten til moren din hadde en sønn som du falt for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...