Bare meg...venter nr.3! Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 La oss si at jeg har hatt en kjæreste i 3 år. Hans far er enkemann og min mor er nyskilt. De begynner å se hverandre og utvikler et forhold. Er det bare meg som syns det hadde vært rart og ikke helt ålreit?
blirjegsnartmamma Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Det høres kanskje litt spesielt ut.. Og jeg skjønner at det må føles vedlig rart for deg!! Men på den andre siden, så er de jo da begge voksne mennesker og det er ikke noe galt i det sånn sett. Hva om de hadde møtt hverandre uten at de visste om hverandre (hvis du skjønner).. Eller snu det helt på hodet.. Hvis den nye kjæresten til moren din hadde en sønn som du falt for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå