Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har brukt masse tid på å gruble og bekymre meg over manglende symptomer. Ble lei meg når folk kom med kommentarer som "hæ? er du ikke kvalm?" Noen ganger var jeg overbevist om at det ikke var liv der inne. Men i dag var jeg hos legen, er 12+2 og fikk høre hjertet slå! Jeg skulle bare være takknemlig for at jeg var i fin form sa legen. Husk at om 75% av gravide blir kvalme, så må jo noen være i gruppen av 25% som IKKE blir kvalme også
loffmusa Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 det innlegget der tror jg hjelper mange, har selv vært kjempe bekymret over at jg har hatt så lite symptomer som f eks kvalme og oppkast. jeg har bare vært små kvalm og har vært og er lammet av trøtthet. ofte tenkt at dt ikke er no der mn når jg har vært hos legen så ser jg jo no der:-) jg er i dag akkurat 14 uker:-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 det e så sant så sant! jeg har ikke hatt særlig med symptomer men bekymrer meg ikke så veldig for det. pluttselig idag under frokosten måtte jeg spy og det har jeg aldri gjort før, ikke vært særlig kvalm heller. er 10+3 idag. man bør bare se på seg selv som heldig, ingen svangerskap er like;)
ChellBell - har født! Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Det er godt å høre! Symptomene mine (ømme pupper og sprengt mage) har plutselig blitt borte (5+4 i dag) og selv om jeg har klaget mye over det så merker jeg at det var egentlig litt betryggende å ha det sånn.. da følte jeg meg i hvertfall litt gravid! Men nå er jeg helt "normal" og det vet jeg ikke om jeg liker... Jeg må jo bare tro at lille spire har det bra allikevel.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Signerer denne men meget motsatt. Jeg hadde lite symptomer i starten og tenkte... hmmm, noe galt med barnet?? Men de kom sigende og noen dager er formen mildt sagt for jævli , problemer med å komme meg opp, kvalm, trett, fysisk dårlig. Som i dag, sønnen min er sjuk og jeg orker rett og slett ingen verdens ting, setter på film eller musikk til han på rommet hans og ligger rett ut i senga på rommet ved siden av. Samvittiheten gnager og det er fælt!! De dagene jeg er fin form forguder jeg over alt!!! Anse dere som heldige, nyt det å være frisk og opplagt!! Selv om jeg skjønner godt frykten dere kan føle over å ikke ha noe som helst slagt indikasjon på at dere er gravide=) Stort sett er alt bra!!=) Lykke til videre alle sammen=) Med eller uten symptomer=)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er ikke så langt enda...6+0 idag. Eneste jeg igrunnen merker er tretthet..Men kvalmen har god tid å komme på enda. Håper jeg er en av de heldige 25%
Trulte76 Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 kan tilføye jeg er 13+3 og jeg har mitt 3 svanger skal UTEN kvalme Og aldri mistet..så at man ikke er kvalm er ikke noe dårlig tegn..bare være glad for å slippe
mammatilteddy Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er 9-10 uker på vei. Har ømme bryster og er ganske trett av meg. De siste to ukene har jeg vært litt småkvalm, men ikke ofte, og ikke mye.. Alle sier at de som er gravide springer på do og tisser hele tiden.. Det merker jeg INGENTING av.. Er dette rart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå