blirjegsnartmamma Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hadde sist TR 18 desember.. Altså 64 dager over 1 IKM (burde vært 16 januar) og 6 dager over 2 IKM (burde vært 14 februar) Hvis jeg ikke har EL - da kommer vel ikke TR? Er vel bare hvis det fysisk løsner et egg, men det ikke blir befruktet at TR kommer? Eller??
Prinsemammaen Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg spurte legen om dette, og hun sa at man skal ha mensen selv om man ikke har EL.
blirjegsnartmamma Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 hmmm, okei.. Da er det virkelig noe som har streiket her.. Også virker det som om jeg har masse EL-slim.. så er jo ekstra rart. Men det er ikke en bestemt periode, det kommer og går litt iløpet av en mnd.
Prinsemammaen Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Det hørtes veldig rart ut. Vi er faktisk flere her inne nå som sliter med noe av det samme. Mensen kan utebli om man har begynt å trene hardt, stresser, slanker seg el.l. Jeg hadde mensen siste gang 6. januar. Har aldri i mitt liv gått så lenge over. Testet sist for en uke siden, men bare negativt.... Dro til legen for å finne ut om det er noe galt med meg. Fortsatt ikke fått svar på prøvene. Hadde tatt meg en tur til legen var jeg deg. Tester du bare negativt eller?
blirjegsnartmamma Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Har faktisk stresset ned siden forrige mens.. Har sagt opp jobben jeg var sykemeldt fra, og føler egentlig at livet bare går bra nå Er ikke så masse her inne heller lenger, og tenker egentlig ikke så mye på det å bli gravid lenger.. Skjønt, litt blir det jo da, kjøper hus med plass til barn - passer på at det ikke for lenge mellom hver gang man har sex osv (men sistnevnte er jo også for ekteskapets skyld, også er det jo innmari koselig ) Så føler liksom ikke at det er noen ytre faktorer som gjør at mens skal utebli heller. . Er bare negative tester også.. i begynnelsen testet jeg ofte, var sikker på at HCG nivået bare tok litt tid. Så gikk jeg over til 1 gang i uka, og nå tester jeg bare når mannen ymter frempå om jeg kanskje kan være gravid, selvom jeg vet jeg får negativt resultat. Driver og utsetter det å gå til legen, har sagt at hvis jeg ikke har fått mens til 1mars, så skal jeg gå til gynekologen. Er litt redd for hva slags beskjed jeg vil få.. Når får du svar på dine tester da?
Prinsemammaen Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 18. desember er ganske lenge siden da... Jeg har også stresset ned denne pp. Likevel så endte det med at mensen ikke dukker opp... Jeg vil gjerne få svar veldig kjapt på om det er noe galt jeg da, slik at vi får fikset opp i det fortest mulig. Vil ikke at det skal bli så altfor stor aldersforskjell på barna. Sønnen min er straks 2 år. Hadde håpet på under 2 års forskjell på dem, men slik gikk det altså ikke.... :-) Trodde det skulle ta en ukes tid å få svar på prøvene, så jeg ringte dem i går (da hadde det gått en uke). De sa jeg kom til å få svar i løpet av uka. Om de ikke finner noe galt med prøvene, skal jeg be om henvisning til gynekolog. Men håper det skjer noe snart hos oss da! Enten at det viser seg at vi er gravide eller at TR kommer. Dette er veldig frustrerende altså...
blirjegsnartmamma Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Ja.. man kommer liksom ikke over i neste prøverunde før TR har vært her! Må vel bare bite i det og ringe gyno..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå