Gå til innhold

Dustedata og dustesvensker.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt problemer med tilkoblingen til nettet siden i går, og i dag har jeg prøvd å spore opp hvem jeg skulle ringe. Først telenor, der var det en mann som sa at linja til modemet var i orden. Så ringte jeg elkjøp for å finne ut om det var routeren som feilet noe, der var det en engelskpratende tysk mann som ga meg tlf-nummer til linksys som er merket til routeren.

Der var det en svenske med skånsk dialekt som jeg ikke skjønte bæret av, ikke skjønte jeg hvorfor det ikke var norsk avdeling, og han skjønte ikke meg og jeg skjønte ikke NOE av de data-relaterte spørsmålene han stilte.

Så det endte opp med at jeg ringte mannen på jobb, strigråtende av sinne og forlangte en kabel som svenske-mannen sa jeg måtte ha, og han skjønte heller ikke noe!!

Nå sitter jeg på loftet direkte koblet til modemet, fryser, har lyst på sjokolade og håper på at gravide-hormonene gir seg snart...

jeg vil ha internett!!!

puh.. tror jeg går å tar meg en milkyway.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvordan er det problemet er? Har du prøvd å restarte routern?

Skrevet

ja, har gjort det ca 10 ganger nå, i ren desperasjon. telenor sa at kan hende ip-adressen er forandret på modemet, uten at routeren har fått det med seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...