Gå til innhold

hva synes dere om dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang sykemelding og hva andre måtte mene om det.....:

Jeg har vært uheldig to ganger...mista i MA i uke 13 og i en SA i uke 6...er nå gravid for 3.gang og har ingen barn fra før...pga tredelt tunus med nattarbeid ble jeg fullt sykemeldt før jul...jm mente jeg burde det helt til jeg var 12 uker, men jeg var det vel til jeg var ca 8-9 uker...etter det har jeg gått en mnd på aktiv sykemelding...og da har jeg kommet litt seinere men har jobba resten av dagen...(etter jul begynte jeg som avd.leder men er også med i stell...jobbar da kun dagvakter)

(jeg jobber som sykepleier på et sykehjem hvor d er mye tunge løft o.l)

når gikk den aktive sykemeldinga gikk ut, var jeg litt redd for å begynne 100% igjen, redd for å gå på en real smell og redd for å miste igjen, så derfor ba jeg om 30-40% sykemelding..så nå jobber jeg 3 dager i uka og det er de tre dagene det er mest å gjøre da...men må nesten jobbe da...jeg føler at d er passe for meg nå...ska jobbe sånn i 3 uker og etter det håper jeg at jeg kan begynne fullt igjen og heller avspasere litt/ta ut litt feriedager viss d blir for slitsomt...men jeg er redd for å miste igjen og for å gjøre noe "galt" så jeg er nok litt hysterisk men tror ikke det går galt nå da selv om man vet aldri..

er i dag 14+3...kaster opp hver morgen og har også litt plager med bekkenet så jeg merker det veldig godt etter en hel dag på harde gulv...

jaja...det var ivertfall min historie:)

nå skal det sies at sjefen min støtter meg 110% så derfor gidder jeg ikke bry meg om hva evt andre måtte mene...vet det er mange som sier at graviditet ikke er noen sykdom men...man bør da ta litt hensyn synes jeg...