Gå til innhold

JAJA......sukk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg 5 dager over ikm..negativ test i går å..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj så kjedelig. Ta ev. en blodprøve hos legen da vel?? Lykke til!

Skrevet

føler det er en smule hysterisk med så få dager over..men er kanskje ikke det! :) ringe på mandag hvis den ikke har dukket opp til da!

Skrevet

hei snuppa:)

så etter deg på msn jeg nå:) men så fant jeg deg her i stedet:)

ikke noen tr på meg heller.. men jeg er jo bare en dag på overtid..

hvordan står det til med symptomene da?

klem fra

Skrevet

Hei kei27 vi er visst i samme båt, jeg er 7 dager på overtid og bare negative tester.. :-( Er til å bli helt sprø av dette her. Aner ikke hva som skjer, aldri gått over tiden før. Har du noen symptomer? jeg har vært litt kvalm ellers ikke noe. Tok siste testen i går, var en sånn Quick Respons...

Skrevet

Krysser fingrene for deg! Vet hvordan du har det....

Skrevet

Hei..

Jeg er ny her. Har sneket her flere dager uten å turt melde meg inn, fordi mensen ikke kommer.Jeg er i akkurat samme båt som deg, 5 siden ikm i dag, testet negativt sist i dag tidlig. Har aldri opplevd at mensen ikke kommer når den skal før, med det resultat at jeg nå føler jeg har et innbilt svangerskap på gang. Er dette vanlig? Spennende om noen faktisk er gravide, kanskje testene ikke er så sikre som de sier. Håper inderlig det...

Skrevet

Kan være at det er innbillningen som tar overhånd hos oss..Men vi får håpe at negative tester er grunnet at vi produserer sent hcg :) Velkommen foresten! koslig at du kom inn :) Krysser for deg å! Blir spenndene å se hva helgen viser!!

Skrevet

Hei snupp!

Spenndene se hva det blir til med deg å!!

akkuratt nå har jeg kraftige smerter i korsryggen,au :(!

Men det avtar sikkert! En del mensmurringer av og på men ikke mens nei..

klem til Ann-chi87

Skrevet

Haha, ja mannen min sier jeg har blitt smårar. :) Har prøvd i snart to år, så har vel begynt å bli kjempeutålmodig..:) Kan vel forvente noen innbilte svangerskap framover nå da... Krysser fingrene for at det er dårlige tester, men tør ikke helt tro på det..

Skrevet

to år ja,det er utrolig lenge..Bruker du el tester?

Skrevet

Nei har igrunnen trudd at jeg har kjent den, so har ikke villet stresse mer en nødvendig. Gynekologen har bare gitt oss beskjed om å prøve noen måneder til, så har ikke begynt å stresse med slikt.. Men er ikke fullt to år, mangler to tre måneder, hørtes så grusomt lenge ut.. :)

Skrevet

har en del mens murringer på og av jeg også, men ingen mens ennå her heller.

snålt altså.. men skal prøve å vente til tirsdag med å teste igjen. ( hvis tanta holder seg unna til den tid da)! *håpe*

krysser fingrene for deg kei:)

Skrevet

hei mammamilla!

Åssen går det? Tester meg i dag igjen,ikke testet meg siden tirsdag.Men nå er det 4 dag på rad kvalmen er der når jeg vånker.Så sykisk revet med går det vel ikke ann å bli? Er jo ikke syk eller..hmm

Skrevet

Da er vi på 7 dag..tester fortsatt negativt men lett kvalme om morgen..

Skrevet

skrev feil i går så er på niende dag over ikm idag..Men var gode nyheter at Charlotte fikk posetiv test i dag 8 dager over ikm :) Flere som har testet seg idag?

Skrevet

TR kom frdag med meg, så jeg satser på el test og bedre hell i mars.. :)

Skrevet

Hei Kei27!

Pleier du å ha forsinka mens? Eller er det første gang den er det? Høres jo veldig mystisk ut syns jeg! Jeg ville nok tatt en blod prøve ja!Da slipper du i hvertfall gå rundt å undre!Håper på det beste og ønsker deg lykke til videre med testingen!

Skrevet

har rotete sykluser etter MA så mulig det er det som fortsatt utgjør overtiden,Men tar emg en legetur i løpet av uken.klem

Skrevet

Lykke til hos legen Kei27. Krysser fingrene for at det er en spire og ikke bare syklusen som spiller et puss...

Skrevet

Ja lykke til fra meg også!Krysser alt jeg har!

Hold oss gjerne oppdatert:)

Skrevet

Takk for det jenter!Har ikke kommet meg til legen ennå,venter til første uka i mars.Men ikke noe mens idag heller..Åssen er det med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...