Får 2 tette Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Når begynte dere å klippe neglene med saks?? Selv har jeg en gutt på 3mnd. Har kun revet av neglene til nå, men kan jeg begynne å klippe dem?? Takk for alle svar!
eggedosis Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg kjøpte en saks til småbarn på apoteket. Har klippet neglene med dem fra 3mnd - fungerer kjempefint! Klipp er bedre enn å rive nå som babyen har passert 3 mnd sa de.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg spurte om dette med riving vs klipping av negler på barsel, og fikk streng beskjed om å IKKE rive! Hun ble fra seg når jeg spurte om det, for det er så utrolig mange som river feil slik at det blir betennelse. Jeg ble anbefalt å kjøpe negleklipper for baby isteden. Jeg har revet av disse små flikene som er på neglene innimellom, ellers har jeg brukt negleklipper, og det funker kjempefint. Lillejenta er forresten også 3 mnd.
☆Anonymia☆ Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 har klippet dem fra han kom ut jeg da.
*1+1=2 små* Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 jeg prøde å klippe men det endte med at saksa KNAKK neglen for langt inn..*grøss* så jeg BITER neglene jeg da......nå som jeg synes neglene har begynt å bli sterkere og hardere har jeg tenkt å begynne å klippe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå