Gå til innhold

Ang. blodprøve hos legen og svar på ev. graviditet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ikke noen legekontorer i Oslo, hvor du kan få svar på en blodprøve samme dag? Ang. en ev. graviditet? Må man vente i flere dager??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du vel svar på med det samme blodprøven er tatt? Det fikk værtfall jeg.....

Fikk til og med lappen der HCG nivået sto;-)

Ikke Oslo da men.....

Skrevet

Okei :-) Du skjønner når jeg ringte legekontoret sa de at jeg måtte komme før kl. 14, for da kom budet og hentet alle blodprøvene, og så ville jeg få svar i løpet av 2-3 dager...! Hmm. Syntes det hørtes så rart ut!

Skrevet

Kanskje du får resultatet med en gang, men at de tar fler blodprøver for så se at alt er bra med deg, som må sendes????

Skrevet

Det var bare blodprøve for måling av hcg jeg spurte om. Ikke noe annet. Men det kommer sikkert an på hvilke legekontorer du går til, og ev. hva de kan gjøre selv der!

Takk for svar i hvert fall!

Skrevet

Har jobbet på legekontor. Vi tok aldri hcg nivå i blod. Uansett måtte vi sende de fleste blodprøver til analysering på kliniks kjemisk på sykehuset. Så det er ikke noe rart i at ting tar tid.

Når det gjelder å finne ut om man er gravvid eller ei tar jo det 5 minutter når man tar en urinprøve.

hvorfor må du vite hvor høyt hcg nivå du har?

Skrevet

Hvis jeg tok den på legekontoret, ville det ta 2- 3 dager.

Fikk henvisning fra legen til sykehuset og tok blodprøven der. Skulle egentlig sende svaret til legen, men hvis jeg var der personligt kunne jeg få det der (tror det var etter 3 timer???)

men måtte komme flere ganger for og se om HCGen steg??

og det gjorde den :-) 8 års ventetid bar endelig frukt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...