Gå til innhold

er så sinnsykt kvalm!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg i uke 6 (uke 7 i morgen) og kvalmen har virkelig begynt å ta tak i meg. forrige svangerskap var jeg mer sånn jevnt kvalm hele tiden så jeg ikke merket så mye til det. (oppdaget ikke at jeg var gravid engang før i uke 8 den gangen) denne gangen derimot...uæææh!!! kvalm tilogmed om natta! Noen andre som har hatt veldig forskjell på nr.1 og 2? skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå på jobb...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg!

Det er bare å stålsette seg og prøve ut alle disse kjærringrådene for å se hva som kan hjelpe. Det er visst noen bånd av et slag man kan gå med som hjelper veldig.. uten at jeg vet noe særlig om hva det er for noe (har lest om det her inne).

Lykke til!! :o)

Skrevet

Akkurat samme problem her! Var nesten ikke kvalm med første barnet, men nå er jeg så kvalm at jeg kaster opp hele tiden. Kvalm hele tiden og brekker meg bare jenta mi sier "banan" eller jeg kjenner lukter. Sitter på jobb og hangler meg gjennom dagene, svelger og puster. Blir kvalm av å snu på hodet, av å lese av absolutt alt.

Skrevet

godt å høre jeg ikke er alene. hvordan er disse bandene som folk snakker om? kan man gjemme de under genser etc? vil jo ikke at de på jobben skal skjønne at jeg er gravid. (men litt vanskelig når man sitter der og er helt grønn i fjeset av kvalme...)

Skrevet

Båndene er såkalte akupressur bånd, seaband eller noe heter merket. De er å få kjøpt på de fleste apotek. Om du bruker en vanlig langermet genser går det greit å skjule dem under ermene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...