Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Vanligvis når jeg skulle ha startet i ny jobb så hadde jeg vært veldig veldig urolig og nervøs for hva som venter meg.. Men nå er jeg ikke så ille urolig egentlig.. Litt nervøs bare.. Merkelig.. =)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Så bra:-) Kanskje din nervøse fase i livet er over?;-)
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er blitt slik etter at jeg fikk barn. Har liksom ikke tid til å bruke energi og oppmerksomhet på unødig nervøsitet lenger...antagelig. Fokuset er automatisk på noe annet og viktigere...så jeg har vel ikke tid til å komme dit. Tror jeg.
mayaya Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Kanskje jobben ikke er utfordrende nok for deg?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 På en måte så vil jeg si at det er en av de mest utfordrende jobbene jeg har hatt.. Assistent på et sykehjem.. Og siden jeg ikke har vært borti det før så antar jeg at det vil bli mye og ta inn på seg disse dagene fremover.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå