Gå til innhold

Leie bilstol - et alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det er mulig å leie bilstol, i stedet for å kjøpe, og vurderer å leie den aller første bilstolen, siden det ikke er så voldsomt lenge man bruker den... Er det noen som har erfaring med dette? Hvor kan man i så fall leie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ofte an å få leid i barneutstyrsbutikker rundt omkring. Koster ikke voldsomt mye og så slipper du å kjøpe stolen selv. Absolutt et godt alternativ for de som ønsker det. Hør med de butikkene du har i nærheten som selger bilstoler!

Skrevet

Det er også en del forsikringsselskap som har en ordning på dette, at du betaler en viss sum i måneden, og så får du hele tiden en stol som passer til barnet ditt. Du kan jo høre med forsikringsselskapet deres om de har noe sånt.

Skrevet

Jeg sjekket ut hvor mye det koster hos forsikringsselskap, og fant ut at det ikke lønner seg om man får flere barn. Og om man bare skulle få ett barn var det bare så vidt det og lønnte seg.

Men kan jo alltids selge etterpå og, selv om jeg aldri ville ha kjøpt et brukt sete.

Skrevet

Om det lønner seg økonomisk er jeg ikke sikker på. Det koster i allefall 72 kr pr mnd hos If.. Men If.. bruker det barnesetet som er mest trafikksikkert, derfor kommer vi til å velge denne avtalen. Synes det er en grei løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...