Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er 12+2 i dag og hører vel da til på 2.trimester. Takk for følget så langt, vi sees snart! Var hos legen i dag på første kontroll, og fikk høre hjerte slå! Det var stort. Så til dere uten særlig symptomer - det er vanlig det også, vi er bare heldig!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Å, heldiggrisen-vil også høre lille knøttet mitt der inne Men må smøre meg med tålmodighet i 1 mnd til jeg da God tur over til 2. trim og lykke til!! Godt å høre at det går bra uten for mye symptomer også, forresten
Lizz27 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Lykke til videre !!! Gleder meg til å følge etter. Har noen uker igjen og tiden går så sakte. Leter etter symtomer men håper at det uteblir. Forelpig så kjenner jeg ingenting. Er i min 5 uke nå. Klem
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 åå,hvor heldig du var som har fått høre hjertet slå er selv 10 +1,så ikke så lenge igjen til jeg følger etter:) men lykke til videre:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer og lykke til videre Vi ses på 2.trimester om et par uker.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 masse lykke til videre:) Og så herlig å ha hørt hjertet:) Følger etter deg om 6 uker...virker som en evighet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå