Mars mamma, til linnea;) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har selv termin 19 April og skal føde på Drammen, er det noen her jeg kanskje vil treffe på?
skimre Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 termin 10 april, og skal føde på Drammen;o)
gledermg08 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Termin 25 april og skal føde på Drammen:)
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 gledermg08 hvem er du, eller hvor er du ifra?
Hvitkløver2020 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hadde egentilg termin den 4 april, men det blir ks den 25 mars ! Drammen SS ja=)
2 små orkaner Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Har termin 8 april og skal føde på Drammen. Skal på omvisning/jordmorsamtale d. 27 feb. Blir spennende for da er der ikke lenge til baby kommer:-)
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 jeg skal på jordmor samtale og omvisning 5mars. flere som skal på svangerskapskurs på drammen?
skimre Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 vi skal på omvisning i dag vi:o) gleder meg!
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2008 så moro:) Jeg gleder meg, begynner å nærme seg for oss m April barn nå da:)
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Er det noen som vet hvordan SSB forholder seg til evt snuing av barn som ligger i seteleie? Min sitter og har gjort det i tre uker minst, men jeg ønsker ikke at de skal snu hvis det blir aktuelt. Har hørt om så mange farer forbundet med det. Skjønner at det er veldig forskjellig praksis fra sykehus til sykehus, så bare lurer på om de i det hele tatt er FOR snuing her i Drammen? Noen som har hørt noe om det?
Hvitkløver2020 Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Jeg ringte sykehuset for å skaffe meg en sånn omvisning i beg av januar.Mandag den 14 var det, da hadde de ikke noe ledig før 23 april eller noe sånt...he he da er jo ungen 1 mnd alt sa jeg=) Fikk time den samme kvelden kl 20.30. Så har hvert der for lenge siden vi. Det var ei koselig jm vi snakket med=)
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2008 jeg fikk tilbud om omvisning når jeg var på den ordinære ultralyden...
skimre Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 hadde KS med storesøster her, pga seteleie. da var jeg inne til vendingsforsøk i uke 36. fikk ikke snudd henne, og da tok de ct av bekkenet mitt, siden det var smalere enn sykehusets anbefalte grenser fikk jeg ikke prøve å føde i sete... men over til det du spurte om:o) de gjør altså vendingsforsøk på drammen, da meå legen din sende henvisning til sykehuset. jeg følte sykehuset lot dette være veldig opp til meg, om jeg ønsket vendingsforsøket eller ikke, det var overlegen som gjennomførte selve vendingsforsøket, og jeg følte meg veldig trygg på at de hadde full kontrol. Men det er ingen som vil tvinge 'deg om du ikke vil! ;o)
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Takk for svar ang vending. Jeg har alle mine kontroller på sykehuset, så jeg regner med at det ikke blir nødvendig med henvisning. Får prate litt med JM om det neste gang, og om når jeg evt skal måle bekkenet. Tror jeg kommer til å gå for KS uansett hvis jeg får velge. Hadde DEN drama-fødselen(haste-KS) sist, så nå vil jeg bare at alt skal foregå rolig og kontrollert. Godt å høre at du følte at DU bestemte selv, for det er det jeg håper på :-). Har forresten ikke fått tilbud om noen omvisning jeg, selv om jeg aldri kom meg til fødestuen sist. Får høre litt om det også, tror jeg. Hadde jo vært greit å se hvordan ting ser ut der inne, for babyen kan jo snu seg og jeg få føde normalt :-)
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har oxo termin 19 april:) Skal på jordmor samtale ikveld og er kjempespent går oxo på svangerskapskurs og har en kurs kveld igjen i mars:)
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. februar 2008 har du termin på samme dag som meg;) Så morsomt! vi skal på samtale og omvisning 5mars og på svangerskapskurs 12 mars og 4 april (om vi rekker å få med oss den siste dagen).... Er kurset lærerikt?
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 Hehe ja kanskje vi blir liggende samtidig;) Synes det var ålreit første kveld men synes nesten vi hadde mere utbytte av jordmorsamtalen som vi var på ikveld for da tørte jeg og spørre litt mere dirkete,er litt sjenert;)Handla for det meste om fødsel første gangen,men synes det er skikkelig teit det koster ikke at det er allverden men... Men gleder meg veldig til neste kurs for da er det litt mere om barsel og amming der jeg føler meg mest utrygg under fødsel kan jeg alltids få medisin hvis jeg ikke klarer og gjennomføre uten men babyen skal jeg jo tross alt være sammen med resten av livet:)
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 20. februar 2008 #19 Skrevet 20. februar 2008 Hvordan er formen din om dagen da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå