Gå til innhold

Hvor mange ganger har dere vært til lege/JM hittil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er registrert på helsekortet.

Har vært 6 ganger og er i uke 33.

4 sånne faste kontroller og et par ganger for å få gradert sykemld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare gått til jordmor jeg, og har vært på kontroll uke 13,24,28,32. Er i uke 35 nå og skal på kontroll neste uke...og sikkert en gang til før fødsel...så da blir det vel totalt 6 ganger tenker jeg...

Skrevet

er der 1 gang i mnd, kontroll og fornying av sykemeldingen

Skrevet

Går til jm og lege. har hvert på 10 kontroller jeg...mange... er 35+0 i dag. Skal på kontroll igjen den 29 februar til legen og den 13 mars!

Kansje det kommer av at jeg har hatt mye blødninger at jeg har blitt fulgt så tett opp?!!? Blir vel et par til hos legen også tenker jeg:)

Skrevet

jeg har vært på 9 hos jordmor og legen. været på kontroll på kk 1 gang, skal opp igjen 10 mars. skal til legen om 2 uker og jordmor igjen 13 mars. så har vært ganske ofte. er 30+6 uker på vei

Skrevet

Oisann!

Har vel vært til lege sikkert 7-9 ganger for å få ny sykemelding, IHVERTFALL!!

11 ganger til jordmor, 3 ganger på sånn vanlig legetime, 9 UL......

Så en nærmere 30 ganger tilsammen med lege/ jordmor/ UL......!

Puh...............

Skrevet

Ikke så ofte som trultemora tror jeg- men har mistet tellingen inkl. de greiene som har med svangerskapet å gjøre, men som ikke står på helsekortet...... og en sykehusinnleggelse.....

men så har jeg noen uker igjen da....

Skrevet

9ggr fordelt på lege og JM+i UL.. er i uke 37

Skrevet

4 eller 5. Er 31+4, skal igjen rundt 35 tror jeg det var

Skrevet

Jeg går bare til jordmor!

Men jeg var hos legen for og forsikre meg om jeg var gravid 1 gang,

8 ganger har jeg vært hos jordmor, er i uke 34..

Det vil si jeg har vært hos JM 1 gang i måneden helt til uke 32 da begynte jeg med å gå annavær uke.. Og nærmere fødsel skal jeg ditt 1 gang i uka..

Skrevet

Har vært hos jordmor en gang i mnd + ordinær ul. Og to ganger hos lege pga ryggen/bekkenet. er i uke 39

Skrevet

Jeg har vært 6 ganger hos legen og 1 gang på sjekk på sykehuset + UL. Begynte på uke 36 i dag og skal til legen i slutten av neste uke.

Skrevet

Er i uke 39 og har vært 8 ganger tilsammen.

Skrevet

På helsekortet står det at jeg har vært to ganger hos jordmor og to ganger hos legen. De har bare skrevet opp de ordinære svangerskapskontrollene.

Utenom dette har jeg både vært innlagt på sykehus i en uke (står det ingenting om) og vært til gradering av sykemelding minst 7 ganger.

Er forøvrig i uke 31.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...