Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke vente, stod opp tidlig og tok en test... ikke noe strek å rope hurra for..

Er så utrolig sliten av alle nedturene, samt jakten på symtomene under ruge tiden..

Kjenner at jeg har mest lyst til å bare gi opp, men det kan jo skje et under helt frem til TR dukker opp.

Måtte bare ha det ut.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 11 er tidlig så ikke gi opp håpet ennå. Håper du får en positiv test om noen dager.

Skrevet

Enig i at det er altfor tidlig å gi opp alt håp, men jeg vet jo hvordan det er å gå sånn og vente... Håper det bare er et tidsspørsmål før HCG-nivået spretter i været og du får en velfortjent positiv test =)

Skrevet

Jeg håper, håper testen vil vise noe annet når du venter litt. Har tenkt på deg siden møtet på YaYas. En stor dose lykkeønskninger sendes herved!

Skrevet

Kjenner meg så igjen. Jeg ble også sliten etter evinnelige negative tester og har nå en liten pause. Føler nesten at jeg kunne tatt jegerprøven så mye som jeg har jaktet på symptomer. Jeg var hos legen på dag 11 siste runden og da sa hun: "Dag 11 er ALT for tidlig og ingenting vil UANSETT vise på testen". Så som Bodø i Stompa sier: Friskt Mot.

Skrevet

Det er viktig å få det ut, når vi ikke har en partner som kan ta frustrasjonene må vi bruke forumet. ellers støtter jeg meg til de andre ,dag 11 er tidlig så ikke mist motet enda.

Skrevet

Det høres tøft ut! Håper du har hellet med deg denne gangen og at neste test har to blå streker :o)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord allesammen.

Jeg skal prøve å tenke positivt...men etter alle disse forsøkene kjenner jeg liksom på kroppen at det ikke gikk denne gangen heller.

Skrevet

Hei

Det er tidlig å si at det ikke gikk, håper du får positiv test om to tre dager:) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...