Gå til innhold

UL på Oslo City Legesenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Har fått time på fredag,men er litt skeptisk til om de er flinke der.

Noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. har vært der i uke 7. Syntes det var helt greit der. Fikk konstantert at fosteret hadde et bankene hjerte og fikk forklart litt hva vi så på skjermen. Var inne der toppen 15 min og det kostet 1000 kr om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Det koster 1000kr ja,det samme som andre steder.

Synes bare det var rart at dama ikke spurte hvor langt jeg var på vei....

Skrevet

Vi var der i uke 12, og var kjempefornøyd. Legen (en eldre mann, som jeg ikke husker navnet på) var veldig flink, tok seg tid til å forklare og vise - vel verdt pengene!

Skrevet

Jeg har vært der to ganger, både hos den kvinnelige og den mannlige gynekologen. Anbefaler den mannlige på det sterkeste.

Ellers så har jeg vært på Majorstuaklinikken, og det var den beste private UL opplevelsen. De fikk man barnet på storskjerm, og de hadde god tid til å forklare. Kostet 200,- mer enn på Oslo city. :)

Lykke til :D

Skrevet

en veldig hyggelig eldre mann på oslo city! UNNGÅ hun østblokkdama som overhodet ikke vet hva kundebehandling er, og samtidig skremmer vettet av deg:(

Skrevet

Kan vel ikke akkurat si at jeg ikke vil ha henne når jeg kommer dit...

er egentlig bare ute etter å vite om alt står bra til.

Er vel for tidlig å se kjønnet??er 15+ 3 når jeg skal dit.

Skrevet

Hvis ikke babyen din er av den sjenerte typen (slik som min var) skal det gå an å se kjønnet :)

Skrevet

ok,håper de ser det da:-)

Skrevet

Jeg var der i uke 12 og fikk (heldigvis, tydeligvis) han mannlige, eldre legen som var der. Han var kjempekoselig og snakket masse. Vi var der ganske lenge og fikk fine bilder. Han forklarte og la ut, så jeg synes det var vel verdt pengene :)

Skrevet

vel det er opp til deg å velge hvem du skal gå til...jeg skulle også bare dit for å se om alt sto bra til, og hun var fæl og hardhendt. Men om du vil ignorere rådet mitt, så værsågod, kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...