~Roskva~ Skrevet 20. februar 2008 #26 Skrevet 20. februar 2008 Da jeg tok laseroperasjon på øynene høsten 2006, lovet jeg meg selv at jeg skulle unne meg et par dyre solbriller. Jeg kjøpte et par oakley-briller til 3000,-, og de har jeg fremdeles. De er helt fantastisk gode!! Jeg er ofte mye ute, både om sommeren og om vinteren, og da trenger jeg gode solbriller som beskytter øynene mine ordentlig. Det er det jeg forsvarer ekstravagansen med... Men de brillene skal holde noen år, de - jeg er ganske flink til å ikke glemme dem igjen, eller ødelegge dem.
LegallyBlond Skrevet 20. februar 2008 #27 Skrevet 20. februar 2008 Kjøper billige solbriller. Hadde jeg funnet noen jeg virkelig likte så kunne jeg betalt mer, men da måtte de vært spesielle =)
brooklyn Skrevet 20. februar 2008 #28 Skrevet 20. februar 2008 får solbriller i konegave av min mann, de koster rundt 3000 kroner. det betyr ikke at jeg ikke mister dem (noen sett Gucciene mine???Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr), men etter jeg paraderer rundt i et par lilla fra cubus i noen uker, får jeg alltid et nytt par:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. februar 2008 #29 Skrevet 20. februar 2008 Kjøpte billigbriller helt fram til i fjor. Da fikk jeg tak i ett par Versace briller til 1600 kr i Dublin. Aldri hatt bedre solbriller jeg..
Northernlights Skrevet 20. februar 2008 #30 Skrevet 20. februar 2008 Jeg må ha styrke i solbrillene, så mine koster mer enn det jeg vanligvis ville betalt. Likevel kosta de lite,for man handler sånt på wal-mart`n ;o) Betalte vel rundt 50-60 dollar, på tilbud.
mamma >to gull Skrevet 20. februar 2008 #31 Skrevet 20. februar 2008 Kjøper designerbriller til mellom 2500-3000,- Jeg tar vare på brillene,så har aldri ødelagt noen. Kjøper ikke hvert år,men i år skal jeg ha meg noen nye;))
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2008 #32 Skrevet 20. februar 2008 Tror ikke jeg har hatt solbriller så dyre som 100 kroner noen gang.
yasmina Skrevet 20. februar 2008 #33 Skrevet 20. februar 2008 Dyre... Jeg bruker briller naar jeg kjoerer saa her nede maa jeg ha solbriller med styrke i. Har akkurat valgt meg ut noen nye Diorbriller...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 20. februar 2008 #34 Skrevet 20. februar 2008 billige fra HM, så kan man kjøpe flere par! har sikkert 20 stk, men kjøper sikkert flere til sommeren, kjekt å ha!....
___ Skrevet 20. februar 2008 #36 Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes det ser forferdelig dumt ut med solbriller annet enn ved ekstremt sterkt lys som i påskefjellet. Har derfor bare et par som jeg kjøpte for over 10 år siden. Tror de kostet ca 200,-. Personlig synes jeg det er like ekkelt å prate med folk som går med solbriller som med kvinner i burka. Stoler mindre på folk som skjuler øynene sine.
mamman til to gutter Skrevet 20. februar 2008 #37 Skrevet 20. februar 2008 Jeg skjønner veldig godt at mange velger å kjøpe billige solbriller hvis de vet at de mister dem, kommer til å ødelegge dem el. Men dere som sier de er like gode, har dere prøvd noen dyre, ordentlige solbriller? Det er en helt annen kvalitet på glassene og spesielt på "buede" solbriller som mange bruker på ski ol er det veldig mange som får vondt i hodet eller blir slitene i øynene uten å koble det med solbrillene...
Anne-B. Skrevet 20. februar 2008 #38 Skrevet 20. februar 2008 Jeg kjøpte en gang et par til 1500, men det var ved et uhell fordi jeg hadde hørt feil da valutakursen ble fortalt av reiseleder. Men de var skikkelig fine, og jeg hadde dem et par-tre år. De jeg kjøper nå, koster som regel mellom 100 og 300. Tror jeg.
En liten og snart en til Skrevet 20. februar 2008 #39 Skrevet 20. februar 2008 Vanligvis billige, men bestilte på fredag solbriller med styrke pga ta 2 betal for 1 tilbud på briller. Koster vel ca en tusenlapp tenker jeg og er utrolig kule.
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2008 #40 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har mer enn nok med å holde kål på mine vanlige briller. Men, hadde jeg ikke vært så forbanna distrè og slepphendt kunne jeg glatt ha kostet på meg et gucci solbriller, jah!
MissBenz Skrevet 20. februar 2008 #41 Skrevet 20. februar 2008 Kjøper meg et par solbriller hver vår som ligger på ca. 2500 kr. Blir ikke lei av de så fort når det er merkebriller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå