Gå til innhold

Emmaljunga Scooter - noen som har den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Vurderer å kjøpe den til etåringen min. Hvor lang er liggestillingen eller hvor lang er ditt barn som ligger i den? Er den flat nok til å sove i eller er det mer en sittevogn? Går det fint å gå fort når man triller, eller sparker man borti bremsen/understellet ofte? Hva er kg-grensen på vogna? Hvordan liker du den sammenliknet med andre vogner du har hatt og hvorfor?

Håper noen vil svare på i hvert fall noen av spørsmålene mine... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyde: JA

Vet ikke lengden, men mellomste på 5år klarer fint å ligge i den å hvile, uten at noen kroppsdeler stiller ut over vognens mål.

Vi har brukt vår til sovevogn i bhg. Blir ikke helt flat, men flat nok for dagsoving.

Ja jeg er nesten 170cm og klarer fint å gå fort med den uten å få blå tær.

Aner ikke kg grensen heller, sjekk på emmaljunga.se. Begge guttene mine er mellom 14 og 16kg og det er ittno problem.

Elsker den, blir liten og kompakt sammenlagt, og lett å holde rein.

Skrevet

Det høres veldig bra ut! Hvordan er det leddet på håndtaket, svikter det, slik at man mister kraft eller er det stabilt? Ser ut til at jeg må selge noen vogner og kjøpe denne....

Skrevet

Jeg har den til sønnen min på 21 mnd'er :)

Er kjempe fornøyd.

Håndtaket svikter ikke, stabilt her hvertfall! hehe... Alt det andre har hun over her svart på :)

Skrevet

Scootern vi har er av de første som kom, og svikter ikke i håndtaket den dag i dag, og den er så å si i daglig bruk.

Skrevet

Ville bare nevne at det var en debatt ang liggelengden på scooter på barnevogndebatten for en stund tilbake. På sidene til emmaljunga står det 90 cm, men var flere som hadde den og målte den til 100 cm. Så den er lang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...