Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 ble spådd at jeg skulle få en gutt, det gjorde jeg
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Spådd: Ja Rett: Nei Jeg tror jo heller ikke på sånne ting, og spurte bare på gøy...
Chiabatta Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Har blitt spådd, og det ble feil begge gangene. Regnet ikke med at det skulle være riktig heller, men gøy å prøve:-)
saratussen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 har blitt spådd av 2 kjente her inne!! Hva babyen i magen er Hu en gutt og det andre jente så en av dem har nok rett for jeg tro=)
♥ DAME Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Har blitt spådd av 3 stk her inne, hun ene tok betalt. Ingen hadde rett i noe. Eneste hun som tok betalt sa at sambo er utrolig snill og at han bryr seg utrolig mye om meg og at vi blir å holde sammen livet ut. DET vet man jo aldri, men vi har det utrolig godt ilag iverfall, så hun har nok rett der )
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Blitt spådd av en her inne, som tok betalt. Hun spådde graviditet på meg, noe jeg nektet veldig på for jeg skulle ikke ha flere Vel, hun sa jeg skulle få en jente i Juli-08. Jeg venter en gutt Juni-08.
saratussen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 obs... hehe morrro... kan du sende meg pers meld hvem det var???
*Rutletutt* Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jepp - ble spådd når jeg skulle bli gravid + kjønn:o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Jepp, ble spådd at at jeg ville få en gutt 4 mai, det gjorde jeg! Ble spådd at jeg ville bli gravid kort tid etter med ei jente, rett igjen. Så sa hun at jeg ville få termin dato i slutten av april. Min termin 29 april:-D
Solitude Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Jeg ble spådd ganske nylig av en som var ganske treffsikker. Så at jeg kom til å få en overraskende gevinst rundt månedskiftet, og riktignok like før månedskiftet fik jeg vite at jeg hadde vunnet en tur til london for 2. Så at jobb jakten kom til å gå fint, og at hun så kontrakt underskrivning og ca. start dato. Alt stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå