Gå til innhold

Hva er ditt beste tips til sundt "godteri"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruktsalat:) Finkutter frukten så smakene smelter sammen. Melon salet med isbiter er en sommer favoritt. Vanilje yoghurt med friske bær.

Skrevet

Popcorn poppet uten smør (bruker litt olje). Hermetisk ananas (helst kald rett fra kjøleskapet). Sans vaniljekesam - er man fysen hjelper det veldig å ta et par t skjeer med dette :o)

Skrevet

Druer uten sein, kan spise opp en eske i løpet av ett par timer.

Skrevet

nøtter

Skrevet

Skjær opp frukt og ta på litt vaniljesaus! Lagde det til dessert i går=)

Nam nam=)

Skrevet

Kan jo ha sjokolade fondue også da; sjokoladen er ikke så sunn men det hjelper på samvittigheten når man dupper med banan, eple, appelsin og druer=) Jammmiiii=)

Skrevet

knaskegulerøtter! namnam:):)

Skrevet

Grønnsaker og dip! Namnam! Blomkål, paprika, gulrøtter og cherrytomater pleier jeg å ha dip til og det er så godt! :) Mmm, fikk jeg lyst på nå..

Skrevet

smoothie når jeg får lyst på noe fruktig eller oliven, kjeks og ost (selv om utvalget er litt kjedelig i graviditeten) om jeg bare vil snackse.

Skrevet

Mango.. søt og god. Dreamis og sans is er litt sunnere enn vanlig is og saftis er enda "sunnere."

Eplebiter som er kuttet opp med vanlijekesam er også veldig godt..

Men må nå innrømme at har man først et veldig stor søt behov så er ingenting så godt som en sjokolade...

Skrevet

Cottage cheese blandet med lett jordbærsyltetøy:D Deilig deilig!:)

Skrevet

Skjær opp agurk, gulrot, blomkål, selleri osv i passe størrelse, bland holidaydip-mix i matyoughurt og nyyyt :) kjempegodt!!

Skrevet

Avokado, nam nam. Gjene med litt majones i "hullet". Masse sundt fett!

Skrevet

Jeg må si svisker! Har syns det har vært så godt! Hadde det jo i hus til jul for å ha som tilbehør til ribba, og jeg gikk og nafset av det hele romjula og har måttet kjøpe mer. Søtt og sunt og kjempebra hvis man har litt forøyelsesproblemer så klart...

Skrevet

Helt enig! "Pløyde" gjennom nesten en hel pose ferske svisker i går kveld, nam nam!!

Skrevet

Nøtter, og da spesielt valnøtter! Namnam :D

Skrevet

Nøtte og tørket frukt blanding som er i pose, blir solgt på Rema. Kjempegod (og ekstra godt med litt non stop blandet i, hvis man syns det er greit med litt sjokolade...)

Tørket mango, men tror det er mye sukker i de.

Lage fruktfat med oppdelt frukt, saftig søtt og godt, samt ser veldig delikat ut =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...