mamsen & guttaboys Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 sitter og venter på at ting skal ta seg opp her, har "hanglet" i to dager nå, men nå vet jeg ting skjer, kommer blod og blodslim når jeg går på do, "riene" er mere vonde men venter som sagt at de skal bli enda vondere og regelmessige. noe jeg kan gjøre for å få litt fortgang på ting her??? kjenner det er bare spørsmål om tid før det blir føden neste...... ååå nå gleder jeg meg til og få lillemann i armene:)
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg ville faktisk annbefalt deg å slappe av, så lenge du får til.. var veeeeldig stresset når jeg fikk vesla, og gikk turer hver dag, spes den dagen d satte igang osv. var helt utslitt når jeg skulle jobbe som mest under fødselen, det endte med laaang utdrivningstid og vakuum osv. ellers skulle jeg gjerne hatt noen tips selv sitter her med ganske nøyaktig 5 min mellom, men d finnes ikke vondt, de er ikke kraftige. håper de gjør noe fornuftig alikevel..
mamsen & guttaboys Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 prøver og ta det litt med ro her, og samle krefter:) det har begynt og ta seg opp i smerte og jeg blør fortsatt litt, så det er et godt tegn....
mamsen & guttaboys Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 og det er bare ca 10 min i mellom:)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 JEEZaluuu... Hehe dere får slappe av og kose dere... Og lykke til!!!Høres ikke ut som at dere trenger å vente så lenge nei... =0)
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 en anelse misfornøyd her nå.. syns de rett å slett forsvinner innimellom! å d er jo såpass lenge til termin (10 dager), at d er jo logisk at d drøyer litt til... men så er de plutselig så nøyaktig og lik de tidlige riene jeg hadde sist. vi har barnefri i dag for første gang siden vesla blei født (tilfeldigvis, ikke pga detta..), så vi lurer på å gå oss en tur.. mannen min er hjemme han og, iom at vi var på sykehuset i morrest, og vi trudde jo utviklingen kom til å fortsette.. hvordan går d me deg? mere vondt?
mamsen & guttaboys Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 mere vondt og mere blod:) så her er håpet oppe ennå skal se det an litt til, men jeg tror ikke det er lenge før jeg drar eller iallefall ringer føden, har ringt de tidligere i dag og gitt beskjed at jeg mest sansynlig kommer i løpet av dagen, eller i allefall i løpet av det førskommende døgnet, men håper det ikke er så lenge til nå Hodet har ikke festet seg, så håper egentlig ikke vannet går før jeg har kommet meg på føden:) Men føler på meg at når vannet går, så PANG er vi i gang:) hehehe.....
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 så arti da!! spennende! da blir d nå i løpet av kvelden/ natta vi har vært ute en tur, kjenner de tar godt tak nå, men usikker på om d er ordentlig i gang ennå.. spent på hva kvelden og natta fører til sku ønske vannet gikk.. da er d lissom mer sikkert! hodet har ikke vært festet her heller, men hu som sjekka meg i morrest sa at det lå godt neddi bekkenet nå. det var ikke festet så godt, hvis hu dyttet hardt me fingeren løsnet d, men godt nok så her kan vannet bare komme ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå