Gå til innhold

hvorfor kan ikke barnehagen godta

Anbefalte innlegg

Skrevet

At min datter ikke spiser kjøtt prudukter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må de bare godta!!! V i har da flere som f.eks. ikke skal ha svin, ikke noe problem det.

evt. si at du ordner med mat selv!!!

Skrevet

Det vet jeg ikke, men personlig synes jeg ikke det er noe særlig at små barn ikke spiser kjøtt.

Skrevet

Hmmm.... Det hørtes veldig rart ut!

Så lenge du godtar det bør selvfølgelig de anstatte a barnehagen følge dine "regler"...

Hun skal jo selvfølgelig ikke presses til å spise noe hun ikke liker!

Skrevet

Hvorfor godtar de ikke det og hva er grunnen til at hun ikke skal ha?

Skrevet

Det må du nesten spørre barnehagen selv om. Er det du som ikke vil at hun skal spise kjøtt? Eller liker hun ikkekjøtt?

Skrevet

de må vel godta det. om du sier hun ikke skal ha kjøtt så har de ikke lov og gi henne det.

samme som når en person ga småen MME, da ble jeg oppfrodret at barnepleier til og anmelde henne. tror ikke du skal andmelde barnehagen altså. men det er foreldrene som bestemmer hva barna skal spise.

Skrevet

Noen spiser kjøtt andre ikke. Jeg har ikke spist kjøtt siden jeg var 4. dvs 27 år. Verken min mann eller de to andere barna spiser det. Det er noe vi velger. når barna blir store dvs rundt 10 års alder velger de selv. men jeg bestemmer da selv om minste jenta skal spise det.

Hun får fisk.. kylling bryst...men ikke rødt kjøtt. storfe gris saus hest osv.

Barna er sunne og friske.

Skrevet

Ja fikk dette svaret.. skal prøve å huske det. Hun tygger og spytter ut. de dytter jo bare inn igjen.

Skal i møte i morgen med styrer da jeg har fårr tilbud fra en annen barnehage om plass fra 1.mars.Dette har jeg ordnet selv.

Men det som er at min datter har ekstra hjlp i barnehagen pga tale og motorik.

Skrevet

I et flerkulturelt land som Norge er blitt, så må man regne med at folk spiser forskjellig mat.

Om du sier at hun ikke skal spise kjøtt så skal hun ikke spise det.

:) Snakk med barnehagen du! :) Ofte kan det være dårlig kommunikasjon som gjør det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...