Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Får i henne 2 x grøt om dagen, brød m/leverpostei og masse frukt. Men har prøvd ALT av middagsmat.. både moste grønnsaker og ferdig glass. Snurper sammen munnen, brekker seg - er helt umulig! Tips?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei du:) Jeg har samme problem som deg,bortsett fra at jeg ikke får i brødskive i tillegg. Men jeg får i han middagsglasset fra 4 mnd. Men blander med pære/banan yoghurt. Tar 50/50 på skjeen og da spiser han det. Så du kan jo prøve det du også. Så tar du mindre og mindre yoghurt på så til slutt spiser hun det. Funket her,men gjelder bare 4 mnd glasset da. hehe
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Vi sleit skikkelig med 8 mnd glassene. Han brakk seg og spydde gang på gang.. Hver eneste bidige dag i over 1 mnd. Nå moser vi maten godt med en gaffel og det glir fint ned. Han har endelig skjønt at han må tygge maten han får fra skje. Han spiste brødskiver som bare det, men når det kom fra skje så trodde han det bare var å svelge unna. Ikke gi deg, hun skjønner det nok snart!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hm, ja men tror ikke det er konsistensen som er problemet - det er nok smaken! Har nemlig ikke forsøkt meg på 8 mnd-glassene ennå. Verken 4 mnd eller 6 mnd glassene går heller ikke - hun bare brekker seg! Rekorden er 3 skjeer... Og vi har prøvd til og fra i 1 mnd nå! HI
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 prøv å bland det med noe frukt eller yoghurt(banan) så går det nok ned skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå